Na 46 piętrze wieżowca Skyfall w Warszawie odbyła się wyjątkowa prezentacja włoskiej marki Marella, która zgromadziła nie tylko miłośników mody, ale również branżowych ekspertów oraz przedstawicieli mediów.
Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy zamiast podążać za każdym trendem wolą modowe nowości łączyć z własnym stylem. Włoska moda to mariaż niezawodnej jakości i odwagi w projektowaniu, dzięki czemu…
Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy zamiast podążać za każdym trendem wolą modowe nowości łączyć z własnym stylem. Włoska moda to mariaż niezawodnej jakości i odwagi w projektowaniu, dzięki czemu…
Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy zamiast podążać za każdym trendem wolą modowe nowości łączyć z własnym stylem. Włoska moda to mariaż niezawodnej jakości i odwagi w projektowaniu, dzięki czemu…
Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy zamiast podążać za każdym trendem wolą modowe nowości łączyć z własnym stylem. Włoska moda to mariaż niezawodnej jakości i odwagi w projektowaniu, dzięki czemu…
Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy zamiast podążać za każdym trendem wolą modowe nowości łączyć z własnym stylem. Włoska moda to mariaż niezawodnej jakości i odwagi w projektowaniu, dzięki czemu…
W nowej sesji Coccinelle unikatowy styl współczesnych ikon mody łączy się z estetyką lat 50.
22 marca pod medialnym patronatem magazynu Twój Styl ruszył cykl modowych spotkań w butikach Patrizia Pepe.
Pinko reinterpretuje swój charakterystyczny efekt glamour w wyjątkowo wyrafinowanej i nowoczesnej kolekcji – oto nowa propozycja dla linii Dress to Impress.
Pinko dodaje klasycznemu dżinsowi nut glamouru i kobiecej pewności siebie, tworząc kolekcję, w której styl łączy się z seksapilem i nieuchwytną nonszalancją.
Oto nowa wizja kobiecości, w której seksapil i glamour korespondują z siłą i nonszalancją. Pinko na sezon wiosna-lato 2023 pozostaje wierne swojemu DNA i prezentuje kolekcję celebrującą kobiece piękno i unikalność każdej z nas, jednocześnie promując siłę i miłość do samej siebie.
Muza Elisabetty Franchi wynurza się z ciepłego morza od razu przybrana w kojące odcienie czekolady, gołębiej szarości i porcelanowej bieli. Jest wyrafinowaną podróżniczką – głodna nowych doznań, łączy żakard z bouclé, a otulający tweed ze wstążkami rafii, harmonię znajdując w każdym zakątku świata.
Woolrich to kolekcja, która celebruje miłość do Ameryki i natury dzięki nowej kampanii, która stawia na cztery żywioły.
W sezonie FW22 marka Patrizia Pepe w kolaboracji z Vogue Polska zaprosiła trzy influencerki – Kasię Szymków, Kasię Sawczuk oraz Aleksandrę Grzymską na specjalny projekt do Florencji podczas, którego odbyła się piękna sesja zdjęciowa w plenerze serca Toskanii.
W sezonie FW22 marka Coccinelle zaprosiła trzy influencerki – Karolinę Ościk Alamę, Aleksandrę Grzymską oraz Agnieszkę Jelonek – na spotkanie w klimatycznym góralskim domu w podwarszawskich Uwielinach. Wydarzenie miało charakter wspólnej kolacji gdzie dania były inspirowane dziką naturą połączone z sesją zdjęciową w naturze z udziałem @cajmel, @alexiiteresa oraz @agnieszka_jelonek.
Początek dialogu między glamourem a metawersum miał miejsce, gdy na grudniową prezentację kolekcji SS23 marka Patrizia Pepe zaprosiła gości do restauracji Muzealnej, mieszczącej się w gmachu Muzeum Narodowego w Warszawie
Patrizia Pepe na nadchodzący sezon jesień zima 2022 proponuje odważną i dynamiczną kolekcję, która odzwierciedla siłę, zmienność i świadomość obecnych czasów.