News
Naszą główną inspiracją na sezon wiosna - lato 2021 były prace amerykańskiego fotograf Eliota Portera.
Paul and Shark stawia na doskonałej jakości materiały oraz zrównoważony rozwój swojej firmy i produktów
W wyniku kolaboracji z organizacją „1% for the Planet” powstała fundacja Woolrich Outdoor Foundation.
Woolrich w kolekcji wiosna-lato 2021 stawia na odzież wierzchnią, która ma sprostać nawet najbardziej wymagającym warunkom.
Patrizia Pepe po raz kolejny wyraża swoją pasję do świata sztuki i kultury, tym razem w ramach specjalnej współpracy z Ache77, młodym artystą.
Coccinelle otrzymała wyróżnienie w kategorii torebki premium za kolekcję jesień - zima 2020.
Patrizia Pepe otrzymała wyróżnienie w kategorii buty premium za kolekcję jesień - zima 2020.
Rinascimento to włoska marka, która została stworzona z miłości do piękna oraz niebanalnego wzornictwa.
Salsa Jeans to firma, która została stworzona z myślą o osobach, które od swoich jeansów oczekują znacznie więcej.
Apel najemców i wynajmujących o przywrócenie pełnego funkcjonowania centrów handlowych.
Dante6 to marka tworzona z miłością, chcemy być odpowiedzialni za nasz wpływ na planetę.
Woolrich prezentuje trzecią kolekcję kapsułową na sezon jesień - zima 2020.
Patrizia Pepe kładzie akcent na odzież wierzchnią i flagowe akcesoria z aktualnej kolekcji jesień – zima.
Woolrich z dumą prezentuje limitowaną kolekcję opartą na trzech głównych filarach: dziedzictwie, zrównoważonym rozwoju oraz innowacji.
Babylon doskonale rozumie potrzeby współczesnych kobiet, tworząc unikatowe projekty oraz korzystając z najwyższej jakości materiałów.
Wywiad z Moniką Szurgot, dyrektor ds. rozwoju biznesu i handlu detalicznego GPoland.
Woolrich to jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych producentów odzieży wierzchniej na świecie.
Beatrice .b zaprezentowała kolekcję na sezon jesień – zima 2020/21 podczas Milan Fashion Week, jest ona inspirowana wizją kobiety i jej domu będącego wyrazem przynależności i formą dbałości o siebie.
Mówi się, że marka Ice Play jest młodszą siostrą doskonale znanej w świecie mody firmy Iceberg.
Najnowsza kolekcja Patrizia Pepe na sezon jesień-zima 2020/21 inspirowana jest elektryzującą i tętniącą życiem atmosferą Londynu.
GPoland zostało oficjalnym partnerem studiów podyplomowych „Prawo i zarządzanie w sektorze mody” na uczelni Łazarskiego, wśród wykładowców znaleźli się również nasi pracownicy.
Wolford zdecydował się na zmianę swojego modelu produkcyjnego i wykorzystanie własnych zasobów do produkcji maseczek ochronnych.
Pinko wprowadziło właśnie na rynek nowy T-shirt z hasłem „Italia ti amo” (Kocham Włochy).
Elisabetta Franchi organizuje kampanię pomocy pod hasłem #sevuoipuoi na rzecz szpitali, które znalazły się w bardzo trudnej sytuacji w związku z pandemią COVID-19.
Grupa Plissè zjednoczona przeciwko covid-19
Patrizia Pepe wspiera walkę z koronawirusem. Marka zbiera fundusze na Uniwersytecki Szpital Careggi we Florencji.