News
Agencja multibrandowa GPoland, reprezentująca ponad 80 marek modowych o międzynarodowym zasięgu, poszerza swoje portfolio o prestiżowe MMC STUDIO.
Prezentacja kolekcji Elisabetta Franchi na sezon wiosna-lato 2022 odbyła się w przestrzeni hotelu H15.
Wieczorny blask migoczących świateł w jaskrawych kolorach w połączeniu ze świąteczną atmosferą przywraca zadziorny i rockowy charakter kobiety Patrizii Pepe.
Najnowsza kampania reklamowa marki jest ukłonem w kierunku nowej generacji miłośników outdooru.
Najnowsza kolekcja Woolrich i Aimé Leon Dore to już czwarta współpraca tych dwóch znanych marek.
Elisabetta Franchi prezentuje nową linię kobiecych akcesoriów, które zachwycają swoim eleganckim stylem.
Fashion Business Game Changer jest konkursem, który zorganizowaliśmy we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.
Kolekcja Elisabetty Franchi Wiosna-Lato 2022 symbolizuje odrodzenie kobiety kochającej podróże, marzycielki o wnikliwym umyśle, pragnącej odkrywać świat i odwiedzać nowe miejsca.
Kolekcja jesień-zima 2021 Patrizii Pepe uosabia połączenie z naturą, które staje się coraz bardziej autentyczne i konieczne, gdzie odważna eksploracja skalistych pustkowi przeplata się z chwilami relaksu i refleksji w termalnych źródłach Toskanii.
Franczyza jest obecnie jedną z chętniej wybieranych form prowadzenia działalności.
Franczyza odzieżowa jest jedną z najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców rodzajów franczyzy.
Walter Prati opowiada o początkach marek luksusowych w Polsce.
Po sukcesie kolekcji Reimagine na zimę 2020 i lato 2021, PINKO kontynuuje ekologiczne działania.
Kierowanie się własnymi zainteresowaniami przy wyborze franczyzy jest uzasadnione. Nie powinno być natomiast jedynym czynnikiem, który bierzemy wówczas pod uwagę.
Pierwsze, co przychodzi na myśl, gdy mowa jest o franczyzie, to łatwiejszy start.
"Twój Styl" wspiera konkurs Fashion Business Game Changer.
We wrześniowym wydaniu magazynu ELLE możemy zobaczyć wnętrze domu i szafę Elisabetty Franchi.
Fashionbiznes.pl zamieściło artykuł o konkursie GPoland, który organizujemy wspólnie z Uczelnią Łazarskiego.
Daniëlle Cathari reinterpretuje metkę Woolrich’a z lat 80’tych, tworząc kolekcję dla nowego pokolenia kobiet.
Rozmowa na temat konkursu Fashion Business Game Changer w audycji "Dajesz Radę - Modny Piątek".
Prowadzenie biznesu w systemie franczyzowym to wiele korzyści dla przedsiębiorcy, jednak jak to zwykle bywa znajdą się również jakieś wady.
Elle.pl zamieściło artykuł o naszym konkursie współorganizowanym z Uczelnią Łazarskiego.
Franczyza w ostatnim czasie stale zyskuje na popularności. Z tego rodzaju modelu biznesowego zaczyna korzystać coraz więcej początkujących przedsiębiorstw.
O konkursie Fashion Business Game Changer skierowanym do osób młodych, ambitnych i zaangażowanych w sprawy środowiskowe w sektorze modowym, pisze magazyn vouge.pl.
Fashion Business Game Changer to konkurs skierowanym do osób młodych i zaangażowanych w sprawy środowiskowe w sektorze modowym.
Publikacja została opracowana przez 18 ekspertów z sektora mody, wśród nich znaleźli się również pracownicy GPoland.
Czym jest umowa franczyzowa? Dlaczego warto ją zawierać i kto może skorzystać z tego rodzaju rozwiązania?
Niebo jest główną inspiracją kolekcji wiosna – lato 2021 Beatrice .b
Trussardi ma nowych dyrektorów kreatywnych, zostali nimi Serhata Işıka i Benjamina A. Huseby.
Patrizia Pepe stworzyła pierwszą kolekcję dedykowaną strojom plażowym.
Na czym polega franczyza GPoland, co to jest i jakie formy współpracy obejmuje?
Ovyé to jedna z tych firm, która oprócz ciekawych produktów może pochwalić się również bardzo ciekawą historią.
Pollini „You Design” to kapsuła stworzona we współpracy z Istituto Marangoni, jest już ona dostępna w sprzedaży.
GPoland jest oficjalnym partnerem studiów podyplomowych „Prawo i zarządzanie w sektorze mody” na uczelni Łazarskiego, wśród wykładowców są również nasi pracownicy.
Siła natury i jej moc do odradzania się była inspiracją do stworzenia kolekcji Elisabetta Franchi na sezon wiosna-lato 2021.
Sprawdź ofertę franczyzy od GPoland, multibrandowej agencji modowej, działającej w Polsce już od 1993 r., wyspecjalizowanej w dystrybucji prestiżowych, międzynarodowych marek.
Bielizna oraz luźne ubrania marki U&B Twinset to propozycja, która idealnie sprawdzi się zarówno w tętniącym życiem miastem, jak i w kurorcie, który kojarzy się z beztroską i relaksem.
Naszą główną inspiracją na sezon wiosna - lato 2021 były prace amerykańskiego fotograf Eliota Portera.
Tom Tailor Denim słynie z połączenia wygodny z oryginalnym wzornictwem i tego, że potrafi idealnie dopasować się do potrzeb współczesnych kobiet oraz mężczyzn.
D.A.T.E. to projekt, który zrodził się z pasji, kreatywności i miłości do nietuzinkowych kształtów.
s.Oliver to przykład uniwersalnej marki, w której kolekcjach każdy znajdzie coś dla siebie.
Paul and Shark stawia na doskonałej jakości materiały oraz zrównoważony rozwój swojej firmy i produktów
W wyniku kolaboracji z organizacją „1% for the Planet” powstała fundacja Woolrich Outdoor Foundation.