Historia
Grupa GPoland działa na rynku międzynarodowych marek modowych od 30 lat. Walter Prati założył działalność w 1993 roku, wprowadzając na polski rynek pierwsze monobrandowe salony włoskich marek odzieżowych, jednocześnie rozwijając pozostałe kanały dystrybucyjne.
Dziś GPoland jest jedną z najbardziej renomowanych firm w Europie i reprezentuje ponad 80 marek modowych o międzynarodowym zasięgu, a jej zespół liczy prawie setkę specjalistów, którzy doskonale rozumieją branżę. W swojej pracy widzą zaś nie tylko działalność komercyjną, ale też – edukacyjną.
Swój sukces GPoland zawdzięcza także temu, że nie tworzy szablonu, oferty, która zachęca każdego. Opiera swoją działalność na realizacji potrzeb jednostkowych oraz na dopilnowaniu, żeby każdy etap współpracy przebiegał bez zarzutu i żeby relacje między klientami a firmami były trwałe, oparte na wzajemnym zaufaniu. Zaufanie to zaś przede wszystkim wynik wiedzy wypracowanej z doświadczenia.
Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie. To prawdziwy modowy kombinat. W budynku o oszałamiającej wielkości 8000 metrów kwadratowych pracują zespoły zajmujące się sprzedażą – w tym ekspozycjami, mieszczą się cornery sprzedażowe, magazyn, biuro prasowe, dział obsługi klienta, dział planujący rozwój firmy, oraz oczywiście, jak w każdym przedsiębiorstwie – dział informatyczny i administracja.
Poza rozwojem marki na rynku, GPoland oferuje również wysokiej jakości wsparcie posprzedażowe. Działy: obsługi klienta, reklamacji, zarządzania kredytami, PR czy shworoom prasowy oferują swoją pomoc.
Form współpracy jest tyle, ile potrzeb. Od rozwoju sprzedaży wholesale, przez współpracę z partnerami franczyzowymi, aż po rozwijanie sieci sprzedaży detalicznej. Wśród form współpracy jest też jedna szczególna – bo autorska, Made in G stworzona przez GPoland.
„Wykonuj trudne zadania, kiedy są jeszcze łatwe. Podejmuj wielkie wyzwania, kiedy są jeszcze małe. Podróż tysiąca mil musi zacząć się od jednego kroku.”
Cytat Lao Tzu
WALTER PRATI
Założyciel GPoland Group
GPoland w liczbach
Siedziba i showroom
W showroomie GPoland każda z marek znajdzie przestrzeń, żeby zaprezentować nie tylko kolekcję, ale też pokazać swoją filozofię, to, co czyni ją odrębną. W showroomie jest wydzielone miejsce dla kolekcji premium, z działu fast fashion, kolekcje denimowe oraz akcesoria i obuwie.
pozwalają każdej marce w pełni wyrazić
swój charakter.
SHOWROOM PR
Warszawski Showroom prasowy GPoland odwiedzają osoby z życia publicznego, ikony kultury i popkultury. Zarówno styliści, aktorzy, osobowości telewizyjne, wielbiciele mody, ale także influencerzy, którzy nie boją się wyznaczać nowych trendów.