fbpx

Woolrich presents ‘The Outsiders’

Woolrich to kolekcja, która celebruje miłość do Ameryki i natury dzięki nowej kampanii, która stawia na cztery żywioły. Amerykańska marka przygląda się otwartej przestrzeni i nieustannemu dialogowi między dziedzictwem, a współczesnością. Możemy skoncentrować się na przepięknych zimowych widokach i krajobrazach, jakie prezentuje nam Woolrich w zwiastunie promującym najnowszą kolekcję. Nowością cieszy się zestaw „Upstate Outsiders”. Amerykański brand promuje odzież, która prezentuje nam przede wszystkim komfort, wygodę i ochronę. To propozycja dla tych klientów, którzy przenoszą się ze środowisk naturalnych do miejskiej codzienności. Kampania fotograficzna i video, eksponuje historię zimowej natury, która jest nieodłącznym elementem całości. Domknięciem zbliżającej się kolekcji jest zestaw „Lodge Creatures”. Nowości z jesienno-zimowej kolekcji pojawią się w sprzedaży w drugiej połowie roku. Na nowo łączymy się z naturą, i ludźmi, którzy podzielają nasze wartości, wychodząc poza własne bariery i ograniczenia. Plener — piesze wędrówki, biwaki, kolarstwo górskie, to aktywności, które są również promowane podczas kampanii, ukazując zrównoważony styl życia. W tym przypadku ciepło i ochrona są najważniejsze. Pojęcie „The Outsiders” jest interpretowane przez cztery talenty, które podzielają te same ideały i wartości co Woolrich: Dajana Radovanovic, Alexina Graham, Alex Ordonez i Nathaniel Atakora Martin.

Dajana Radovanovic, to modelka, kreatywna i certyfikowana trenerka zdrowia mieszkająca w Los Angeles w Kalifornii. Jest założycielką Dajana’s Health Club, dostarcza wielu potrzebnych narzędzi, które inspirują inne kobiety i pomaga im odnaleźć się w zdrowym i niekonwencjonalnym podejściu do życia.

Alexina Graham, jest angielską modelką, orędowniczką zdrowia psychicznego i założycielką XINA – marki odzieżowej. Jej zaangażowanie w zdrowie psychiczne i zapobieganie samobójstwom doprowadziło ją do współpracy z brytyjską organizacją charytatywną Beder UK.  Alex Ordonez, to modelka, projektantka mody i współzałożycielka luksusowej marki odzieżowej Wish Me Luck z siedzibą w Los Angeles – marki, która podnosi na duchu i umożliwia ludziom tworzenie własnego szczęścia. Własna ambicja i pasja do mody skłoniły go do realizowania swoich marzeń pomimo krytyki i przeszkód, jakie napotykał po drodze. Wspaniałe plenery i ludzie, których tam znajduje, nieustannie inspirują Alexa.

Nathaniel Atakora Martin jest niezależnym fotografem. Skupia się na rozległych krajobrazach. Jego ambicja popycha go do odkrywania trudniejszych terenów i doświadczania natury na różne sposoby, co pozwala mu nawiązać głęboką i osobistą więź z pięknymi plenerami.

Kampania jesień/zima 2022 to niesamowita podróż dla wszystkich outsiderów, ludzi o różnych stylach i podejściu do życia, których łączy wspólna pasja: inspirowanie się naturą.

Posty powiązane