fbpx

WOOLRICH DLA TEMELLINI DOG À PORTER

Z okazji Międzynarodowego Dnia Psa, który przypada na dzień 26 sierpnia, Woolrich łączy siły z Temellini Dog à Porter, marką, która jest liderem w produkcji odzieży couture dla czworonogów. Jej produkty mają chronić naszych psich przyjaciół przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi.

Kolekcja została w całości wyprodukowana we Włoszech i była inspirowana dawnymi modelami ubrań Woolricha oraz jego historią. Wynikiem tej kolaboracji jest kapsuła, w której kultowa kurtka Ramar Cloth, powraca oferując komfort i niezawodność w jednym. Materiał jest wykonany w 60% z bawełny i w 40% z nylonu, a membrana została zastąpiona wykończeniem z teflonu, dzięki czemu kurtki są nieprzemakalne. W kolekcji kaspułowej Woolricha, obie kurtki wyściełane są watoliną pochodzącą z recyklingu, koszule w kratę wykonane są w 100% z bawełny, a płaszcze posiadają trzywarstwową podszewkę w kratę, dzięki której są one wodoodporne.

Mając na uwadze wspieranie gospodarki o obiegu zamkniętym i troskę o przyszłość naszej planety, wszystkie komponenty tej kolekcji, od materiałów przez metki, aż po dodatki, zostały uważnie wyselekcjonowane z pośród tych już dostępnych, aby uniknąć dodatkowej produkcji.

Kampania zdjęciowa, autorstwa Luci Grottoli, koncentruje się na relacjach między ludźmi i ich najlepszymi przyjaciółmi. Ta wyjątkowa więź została zaprezentowana w sposób spontaniczny i autentyczny.

Do tego projektu nie zostali zaproszeni modele, lecz prawdziwe pary przyjaciół – artyści wraz z ich czworonogami. Wśród sfotografowanych osób znaleźli się m.in. projektant Danilo Paura, content creator Niki Wujie, jak i  prawa ręka Kyle NG w Brain Dead, Elia Fornari. Oprócz nich do projektu dołączyli również Alice Sofia Navarin, założycielka Rat Hat, i Rita Cremona oraz grafik Luca Ricci.

Na wszystkich ubraniach z tej kapsułowej kolekcji, które będą dostępne w sześciu rozmiarach, widnieją logotypy obu marek – Woolrich oraz chart afgański marki Temellini.

Kolekcja jest dostępna od 26 sierpnia na stronie woolrich.com i w sklepach marki w Mediolanie, Monachium, Berlinie, Amsterdamie, Forte dei Marmi oraz w Nowym Jorku.

Posty powiązane