fbpx

POMYSŁ NA BIZNES – FRANCZYZA Z GPOLAND

Fascynujesz się światem mody i z zaangażowaniem oglądasz najnowsze pokazy międzynarodowych, odzieżowych marek? Chcesz się rozwijać w biznesie i stworzyć wyjątkowy sklep z luksusową odzieżą? Odwiedź warszawską siedzibę firmy GPoland, agencji modowej, która już od 1993 roku zajmuje się wdrażaniem oraz promocją prestiżowych marek na polskim rynku. Na czym polega franczyza GPoland, co to jest i jakie formy współpracy obejmuje? Odpowiadamy.

Co to jest franczyza i jakie są jej rodzaje?

Korzystanie z czyjegoś doświadczenia oraz wiedzy jest mądrą i powszechnie stosowaną taktyką, pozwalającą zaoszczędzić czas oraz pieniądze. Co to jest franczyza w ujęciu biznesowym? Termin franczyza oznacza zgodę na posługiwanie się cudzym znakiem firmowym oraz know-how w zamian za część zysków, osiągniętych ze sprzedaży produktów albo usług. Stronami takiej umowy są franczyzodawca, czyli właściciel znaku towarowego oraz franczyzobiorca – podmiot posługujący się tym znakiem w celach komercyjnych.

Istnieje kilka rodzajów franczyzy: może ona obejmować produkt (mówimy wówczas o franczyzie handlowej) lub usługę (franczyza usługowa), może również dotyczyć know-how, czyli metod dystrybucji produktu oraz koncepcji zarządzania firmą. Kolejny podział franczyzy wynika ze struktury organizacyjnej: wyróżniamy franczyzę:

  • bezpośrednią (franczyzobiorca-franczyzodawca),
  • wielokrotną (grupa terenowych jednostek),
  • masterfranczyzę (wyłączność terytorialna franczyzobiorcy),
  • przedstawicielstwo regionalne (forma współpracy na zasadzie nadzoru franczyzobiorców).

Dlaczego warto skorzystać z franczyzy GPoland?

Agencja GPoland oferuje autorskie rozwiązania i pomysły na biznes – franczyzę sklepu mono- lub multibrandowego, bez opłat wstępnych czy licencyjnych. Wybierając model franczyzowy GPoland, otrzymujesz wyłączność terytorialną, kompletne wsparcie specjalistów na każdym etapie prowadzenia firmy: od planowania strategii marketingowo-sprzedażowych po wybór lokalu, negocjacje warunków najmu, a także szkolenia sprzedażowe, visual merchandising czy dostęp do sprawdzonych narzędzi rekrutacyjnych.

GPoland na pierwszym planie stawia Twoje potrzeby i wizję biznesu, a następnie wychodzi im naprzeciw, tworząc nieszablonową, szytą na miarę ofertę współpracy. Pracownicy firmy  wychodzą bowiem z założenia, że aby osiągnąć sukces w dystrybucji i sprzedaży luksusowej odzieży, należy najpierw zbudować solidne, partnerskie relacje, wspólną płaszczyznę porozumienia oraz stale dzielić się najnowszą wiedzą branżową.

Różne modele franczyzy modowej

Nie wiesz, od czego zacząć przygodę z GPoland i jaki rodzaj sklepu prowadzić? Agencja opracowała wiele interesujących propozycji biznesowych oraz przykłady franczyzy w autorskim modelu  Made in G, odpowiadającym Twoim potrzebom. Made in G to 4 różne projekty franczyzowe, z których bez trudu wybierzesz wariant dostosowany do swojej koncepcji.

Made in G obejmuje opcje sklepu z odzieżą marek: Premium, Denim, Fast Fashion lub akcesoriów, dodatków oraz obuwia. Wśród tych 4 propozycji z pewnością znajdziesz pomysł na własny biznes i stworzysz wyjątkowy, dochodowy interes. Masz już własny pomysł na dystrybucję luksusowej odzieży, ale nie wiesz, od czego zacząć inwestycję? Skontaktuj się ze specjalistą GPoland, który przedstawi Ci konkretne oferty handlowe oraz gotowe strategie marketingowe i PR-owe.

Posty powiązane