fbpx

Save the duck

Markę Save the Duck założył w 2012 r. Nicolas Bargi.

Misją firmy jest ekologiczne podejście do produkcji, w której najważniejszy jest szacunek do zwierząt, środowiska oraz całej planety.

Niebanalna estetyka odzieży wraz z charakterystycznym, zabawnym logo to nie tylko funkcjonalność i jakość, ale też demonstracja świadomości i przynależności do społeczności, która szanuje naturę. Niezmiernie istotnym elementem w filozofii firmy jest także zrównoważony rozwój, który jest wdrażany w całym łańcuchu produkcji – od dostawców materiałów po dystrybucję gotowych towarów.

Save The Duck to nowa generacja odzieży wierzchniej, do której produkcji nie są wykorzystywane zwierzęta. Ubrania marki nie zawierają również żadnych materiałów pochodzenia zwierzęcego, takich jak pióra, skóra lub futro. Dzięki ekskluzywnemu podszyciu PLUMTECH® kurtki Save The Duck są ciepłe, wodoodporne, oddychające i higieniczne. Co więcej tak jak i inne ubrania marki, można je włożyć do specjalnej torby, dzięki czemu sprawdzą się idealnie również w podróży.

Marka Save the Duck jest obecna w ponad 1200 sklepach oraz 150 specjalistycznych butikach na całym świecie, m.in. na Fifth Avenue w Nowym Jorku, United Arrows w Tokio czy La Rinascente w Mediolanie.