RODO w naszych markach

LUISA SPAGNOLI

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Luisa Spagnoli Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000439450, posiadająca numer NIP 5252538753;

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W razie pytań proszę skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl

Skąd mamy Twoje dane?

Przekazałaś/łeś nam swoje dane wypełniając formularz w jednym z naszych sklepów, w celu przesyłania do Ciebie informacji handlowych za pośrednictwem maila lub wiadomości sms lub złożenia reklamacji. Mogliśmy również uzyskać Twoje dane w związku z wystawieniem dla Ciebie faktury za zakupione w naszym sklepie towary. Jeżeli nasz sklep jest monitorowany, więc twoje dane pozyskujemy również z zapisów monitoringu.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby utrzymywać z Tobą kontakt, móc przekazywać Ci informacje w formie newsletterów i/lub wiadomości sms, zrealizować zawarte z Tobą umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), obsłużyć reklamacje dotyczące oferowanych przez nas produktów (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów  podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO), umożliwić Ci dokonanie płatności za kupione towary, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, ulepszać naszą ofertę (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).

Jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży (zawierasz ją z nami w chwili dokonania zakupów w naszym sklepie), a także na podstawie przepisów prawa, np. gdy prawo wymaga od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych – ustawa Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).  Obejmuje on udoskonalanie naszej oferty, zapewnienie ich najlepszej jakości naszych towarów i usług oraz informowanie o nich naszych klientów, prowadzenie marketingu bezpośredniego, ochronę lub dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy również dane pozyskane z monitoringu wizyjnego naszego sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu, zapobiegania kradzieżom i innym niepożądanym zdarzeniom, które mogą szkodzić klientom i pracownikom sklepu oraz Administratorowi danych. Monitoring służy również ochronie przed próbami oszustwa oraz dochodzeniu roszczeń.  Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w sklepie i nie są przekazywane ani udostępniane innym osobom, jeżeli takie udostępnienie nie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO), o która cię pytamy i która wyrażasz poprzez wypełnienie formularza w sklepie. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją cofnąć wysyłając do nas mail na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl. W mailu wskaż proszę jakiej marki dotyczyła twoja zgoda i w którym sklepie jej udzieliłeś/łaś.

Nasi partnerzy, podmioty z nami powiązane, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub Twojej zgody.

Czy musisz nam podawać swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym tylko w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego lub rachunkowego, np. gdy wystawiamy dla ciebie fakturę za zakupione towary. Dobrowolnie podajesz nam swoje dane, gdy życzysz sobie abyśmy utrzymywali z tobą kontakt w celu przekazywania informacji o promocjach, nowościach, rabatach.

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz od nas żądać:

  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 rozporządzenia RODO), gdy są nieprawdziwe lub niekompletne,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 rozporządzenia RODO), gdy dane nie są przetwarzane zgodnie z prawem, cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane należy usunąć w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia RODO), gdy przetwarzania odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  • cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na wcześniejsze przetwarzanie,
  • wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony Twoją szczególną sytuacją lub gdy twoje dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim, jeżeli nie mamy ku temu podstawy prawnej.

W związku z przetwarzaniem Twoje dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane następującym podmiotom:

  • upoważnionym pracownikom Administratora,
  • podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, księgowe, IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT dla Administratora,
  • podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
  • organom publicznym na podstawie wymogów ustawowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Tobą umowy sprzedaży, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, maksymalnie 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Ponadto, przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane przetwarzane dla celów marketingowych przechowujemy do czasu ustania podstawy prawnej przetwarzania i celu przetwarzania lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, przechowujemy dane do czasu jej odwołania. Dane z monitoringu przechowujemy przez okres  14 dni.

KLAUZULA INFORMACYJNA PROCES REKRUTACJI

Administrator danych:
Administratorem danych osobowych jest Administratorem danych osobowych jest Luisa Spagnoli Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000439450, posiadająca numer NIP 5252538753;

Dane kontaktowe Administratora danych osobowych:

  • Kontakt email: prawo.rodo@rdservices.com.pl – we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
  • Adres do korespondencji: 01-302 Warszawa, ul. Połczyńska 104

Dane przetwarzane są w następujących celach, w oparciu o następującą podstawę prawną:

  • Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 221 1 Kodeksu pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie”).
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przyszłych rekrutacji i/lub rekrutacji na inne stanowisko. W związku z rekrutacją nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które miałyby wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływały.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • upoważnieni pracownicy Administratora danych osobowych,
  • podmioty powiązane z Administratorem danych osobowych w kraju i za granicą,
  • podmioty świadczące na rzecz Administratora danych osobowych usługi z zakresu: outsourcingowe, informatyczne, marketingowe, komunikacyjne, analityczne, telefoniczne Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji pracowników będą przetwarzane przez czas prowadzenia procesu rekrutacji. Następnie dane zostaną zniszczone.

Przysługujące Pani/Panu prawa Przysługują Pani/Panu następujące prawa odnośnie podanych danych osobowych:

  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania danych § prawo żądania usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do przeniesienia danych
  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 221 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych i wyrażenie w/w zgód jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji ani ocenę kandydata. W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte.

MANILA GRACE

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Mas 7 Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000438120, posiadająca numer NIP 5272686310

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W razie pytań proszę skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl

Skąd mamy Twoje dane?

Przekazałaś/łeś nam swoje dane wypełniając formularz w jednym z naszych sklepów, w celu przesyłania do Ciebie informacji handlowych za pośrednictwem maila lub wiadomości sms lub złożenia reklamacji. Mogliśmy również uzyskać Twoje dane w związku z wystawieniem dla Ciebie faktury za zakupione w naszym sklepie towary. Jeżeli nasz sklep jest monitorowany, więc twoje dane pozyskujemy również z zapisów monitoringu.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby utrzymywać z Tobą kontakt, móc przekazywać Ci informacje w formie newsletterów i/lub wiadomości sms, zrealizować zawarte z Tobą umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), obsłużyć reklamacje dotyczące oferowanych przez nas produktów (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów  podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO), umożliwić Ci dokonanie płatności za kupione towary, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, ulepszać naszą ofertę (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).

Jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży (zawierasz ją z nami w chwili dokonania zakupów w naszym sklepie), a także na podstawie przepisów prawa, np. gdy prawo wymaga od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych – ustawa Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).  Obejmuje on udoskonalanie naszej oferty, zapewnienie ich najlepszej jakości naszych towarów i usług oraz informowanie o nich naszych klientów, prowadzenie marketingu bezpośredniego, ochronę lub dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy również dane pozyskane z monitoringu wizyjnego naszego sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu, zapobiegania kradzieżom i innym niepożądanym zdarzeniom, które mogą szkodzić klientom i pracownikom sklepu oraz Administratorowi danych. Monitoring służy również ochronie przed próbami oszustwa oraz dochodzeniu roszczeń.  Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w sklepie i nie są przekazywane ani udostępniane innym osobom, jeżeli takie udostępnienie nie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO), o która cię pytamy i która wyrażasz poprzez wypełnienie formularza w sklepie. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją cofnąć wysyłając do nas mail na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl. W mailu wskaż proszę jakiej marki dotyczyła twoja zgoda i w którym sklepie jej udzieliłeś/łaś.

Nasi partnerzy, podmioty z nami powiązane, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub Twojej zgody.

Czy musisz nam podawać swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym tylko w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego lub rachunkowego, np. gdy wystawiamy dla ciebie fakturę za zakupione towary. Dobrowolnie podajesz nam swoje dane, gdy życzysz sobie abyśmy utrzymywali z tobą kontakt w celu przekazywania informacji o promocjach, nowościach, rabatach.

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz od nas żądać:

  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 rozporządzenia RODO), gdy są nieprawdziwe lub niekompletne,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 rozporządzenia RODO), gdy dane nie są przetwarzane zgodnie z prawem, cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane należy usunąć w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia RODO), gdy przetwarzania odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  • cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na wcześniejsze przetwarzanie,
  • wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony Twoją szczególną sytuacją lub gdy twoje dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim, jeżeli nie mamy ku temu podstawy prawnej.

W związku z przetwarzaniem Twoje dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane następującym podmiotom:

  • upoważnionym pracownikom Administratora,
  • podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, księgowe, IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT dla Administratora,
  • podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
  • organom publicznym na podstawie wymogów ustawowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Tobą umowy sprzedaży, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, maksymalnie 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Ponadto, przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane przetwarzane dla celów marketingowych przechowujemy do czasu ustania podstawy prawnej przetwarzania i celu przetwarzania lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, przechowujemy dane do czasu jej odwołania. Dane z monitoringu przechowujemy przez okres  14 dni.

KLAUZULA INFORMACYJNA PROCES REKRUTACJI

Administrator danych:
Administratorem danych osobowych jest Mas 7 Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000438120, posiadająca numer NIP 5272686310.

Dane kontaktowe Administratora danych osobowych:

  • Kontakt email: prawo.rodo@rdservices.com.pl – we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
  • Adres do korespondencji: 01-302 Warszawa, ul. Połczyńska 104

Dane przetwarzane są w następujących celach, w oparciu o następującą podstawę prawną:

  • Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 221 1 Kodeksu pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie”).
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przyszłych rekrutacji i/lub rekrutacji na inne stanowisko. W związku z rekrutacją nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które miałyby wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływały.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • upoważnieni pracownicy Administratora danych osobowych,
  • podmioty powiązane z Administratorem danych osobowych w kraju i za granicą,
  • podmioty świadczące na rzecz Administratora danych osobowych usługi z zakresu: outsourcingowe, informatyczne, marketingowe, komunikacyjne, analityczne, telefoniczne Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji pracowników będą przetwarzane przez czas prowadzenia procesu rekrutacji. Następnie dane zostaną zniszczone.

Przysługujące Pani/Panu prawa Przysługują Pani/Panu następujące prawa odnośnie podanych danych osobowych:

  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania danych
  • prawo żądania usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do przeniesienia danych
  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 221 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych i wyrażenie w/w zgód jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji ani ocenę kandydata. W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte.

LIU JO

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest G. Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000171735, posiadająca numer NIP 5213253880;

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W razie pytań proszę skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl

Skąd mamy Twoje dane?

Przekazałaś/łeś nam swoje dane wypełniając formularz w jednym z naszych sklepów, w celu przesyłania do Ciebie informacji handlowych za pośrednictwem maila lub wiadomości sms lub złożenia reklamacji. Mogliśmy również uzyskać Twoje dane w związku z wystawieniem dla Ciebie faktury za zakupione w naszym sklepie towary. Jeżeli nasz sklep jest monitorowany, więc twoje dane pozyskujemy również z zapisów monitoringu.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby utrzymywać z Tobą kontakt, móc przekazywać Ci informacje w formie newsletterów i/lub wiadomości sms, zrealizować zawarte z Tobą umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), obsłużyć reklamacje dotyczące oferowanych przez nas produktów (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów  podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO), umożliwić Ci dokonanie płatności za kupione towary, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, ulepszać naszą ofertę (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).

Jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży (zawierasz ją z nami w chwili dokonania zakupów w naszym sklepie), a także na podstawie przepisów prawa, np. gdy prawo wymaga od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych – ustawa Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).  Obejmuje on udoskonalanie naszej oferty, zapewnienie ich najlepszej jakości naszych towarów i usług oraz informowanie o nich naszych klientów, prowadzenie marketingu bezpośredniego, ochronę lub dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy również dane pozyskane z monitoringu wizyjnego naszego sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu, zapobiegania kradzieżom i innym niepożądanym zdarzeniom, które mogą szkodzić klientom i pracownikom sklepu oraz Administratorowi danych. Monitoring służy również ochronie przed próbami oszustwa oraz dochodzeniu roszczeń.  Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w sklepie i nie są przekazywane ani udostępniane innym osobom, jeżeli takie udostępnienie nie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO), o która cię pytamy i która wyrażasz poprzez wypełnienie formularza w sklepie. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją cofnąć wysyłając do nas mail na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl. W mailu wskaż proszę jakiej marki dotyczyła twoja zgoda i w którym sklepie jej udzieliłeś/łaś.

Nasi partnerzy, podmioty z nami powiązane, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub Twojej zgody.

Czy musisz nam podawać swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym tylko w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego lub rachunkowego, np. gdy wystawiamy dla ciebie fakturę za zakupione towary. Dobrowolnie podajesz nam swoje dane, gdy życzysz sobie abyśmy utrzymywali z tobą kontakt w celu przekazywania informacji o promocjach, nowościach, rabatach.

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz od nas żądać:

  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 rozporządzenia RODO), gdy są nieprawdziwe lub niekompletne,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 rozporządzenia RODO), gdy dane nie są przetwarzane zgodnie z prawem, cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane należy usunąć w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia RODO), gdy przetwarzania odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  • cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na wcześniejsze przetwarzanie,
  • wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony Twoją szczególną sytuacją lub gdy twoje dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim, jeżeli nie mamy ku temu podstawy prawnej.

W związku z przetwarzaniem Twoje dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane następującym podmiotom:

  • upoważnionym pracownikom Administratora,
  • podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, księgowe, IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT dla Administratora,
  • podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
  • organom publicznym na podstawie wymogów ustawowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Tobą umowy sprzedaży, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, maksymalnie 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Ponadto, przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane przetwarzane dla celów marketingowych przechowujemy do czasu ustania podstawy prawnej przetwarzania i celu przetwarzania lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, przechowujemy dane do czasu jej odwołania. Dane z monitoringu przechowujemy przez okres  14 dni.

MARELLA

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest OWL International Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS  0000032997, posiadająca numer NIP 5252167618;

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W razie pytań proszę skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl

Skąd mamy Twoje dane?

Przekazałaś/łeś nam swoje dane wypełniając formularz w jednym z naszych sklepów, w celu przesyłania do Ciebie informacji handlowych za pośrednictwem maila lub wiadomości sms lub złożenia reklamacji. Mogliśmy również uzyskać Twoje dane w związku z wystawieniem dla Ciebie faktury za zakupione w naszym sklepie towary. Jeżeli nasz sklep jest monitorowany, więc twoje dane pozyskujemy również z zapisów monitoringu.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby utrzymywać z Tobą kontakt, móc przekazywać Ci informacje w formie newsletterów i/lub wiadomości sms, zrealizować zawarte z Tobą umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), obsłużyć reklamacje dotyczące oferowanych przez nas produktów (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów  podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO), umożliwić Ci dokonanie płatności za kupione towary, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, ulepszać naszą ofertę (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).

Jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży (zawierasz ją z nami w chwili dokonania zakupów w naszym sklepie), a także na podstawie przepisów prawa, np. gdy prawo wymaga od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych – ustawa Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).  Obejmuje on udoskonalanie naszej oferty, zapewnienie ich najlepszej jakości naszych towarów i usług oraz informowanie o nich naszych klientów, prowadzenie marketingu bezpośredniego, ochronę lub dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy również dane pozyskane z monitoringu wizyjnego naszego sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu, zapobiegania kradzieżom i innym niepożądanym zdarzeniom, które mogą szkodzić klientom i pracownikom sklepu oraz Administratorowi danych. Monitoring służy również ochronie przed próbami oszustwa oraz dochodzeniu roszczeń.  Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w sklepie i nie są przekazywane ani udostępniane innym osobom, jeżeli takie udostępnienie nie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO), o która cię pytamy i która wyrażasz poprzez wypełnienie formularza w sklepie. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją cofnąć wysyłając do nas mail na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl. W mailu wskaż proszę jakiej marki dotyczyła twoja zgoda i w którym sklepie jej udzieliłeś/łaś.

Nasi partnerzy, podmioty z nami powiązane, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub Twojej zgody.

Czy musisz nam podawać swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym tylko w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego lub rachunkowego, np. gdy wystawiamy dla ciebie fakturę za zakupione towary. Dobrowolnie podajesz nam swoje dane, gdy życzysz sobie abyśmy utrzymywali z tobą kontakt w celu przekazywania informacji o promocjach, nowościach, rabatach.

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz od nas żądać:

  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 rozporządzenia RODO), gdy są nieprawdziwe lub niekompletne,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 rozporządzenia RODO), gdy dane nie są przetwarzane zgodnie z prawem, cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane należy usunąć w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia RODO), gdy przetwarzania odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  • cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na wcześniejsze przetwarzanie,
  • wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony Twoją szczególną sytuacją lub gdy twoje dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim, jeżeli nie mamy ku temu podstawy prawnej.

W związku z przetwarzaniem Twoje dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane następującym podmiotom:

  • upoważnionym pracownikom Administratora,
  • podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, księgowe, IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT dla Administratora,
  • podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
  • organom publicznym na podstawie wymogów ustawowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Tobą umowy sprzedaży, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, maksymalnie 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Ponadto, przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane przetwarzane dla celów marketingowych przechowujemy do czasu ustania podstawy prawnej przetwarzania i celu przetwarzania lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, przechowujemy dane do czasu jej odwołania. Dane z monitoringu przechowujemy przez okres  14 dni.

KLAUZULA INFORMACYJNA PROCES REKRUTACJI

Administrator danych:
OWL International Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000032997, posiadająca numer NIP 5252167618;

Dane kontaktowe Administratora danych osobowych:

  • Kontakt email: prawo.rodo@rdservices.com.pl – we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
  • Adres do korespondencji: 01-302 Warszawa, ul. Połczyńska 104

Dane przetwarzane są w następujących celach, w oparciu o następującą podstawę prawną:

  • Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 221 1 Kodeksu pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie”).
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przyszłych rekrutacji i/lub rekrutacji na inne stanowisko. W związku z rekrutacją nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które miałyby wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływały.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • upoważnieni pracownicy Administratora danych osobowych,
  • podmioty powiązane z Administratorem danych osobowych w kraju i za granicą,
  • podmioty świadczące na rzecz Administratora danych osobowych usługi z zakresu: outsourcingowe, informatyczne, marketingowe, komunikacyjne, analityczne, telefoniczne. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Okres przechowywania danych osobowych: Dane osobowe zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji pracowników będą przetwarzane przez czas prowadzenia procesu rekrutacji. Następnie dane zostaną zniszczone.

Przysługujące Pani/Panu prawa Przysługują Pani/Panu następujące prawa odnośnie podanych danych osobowych:

  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania danych
  • prawo żądania usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do przeniesienia danych
  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 221 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych i wyrażenie w/w zgód jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji ani ocenę kandydata. W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte.

COCCINELLE

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Administrator danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Coccinelle SpA, Via Lega dei Carrettieri 6, 43038 – Sala Baganza (Parma), e-mail privacy.reserved@coccinelle.com (Coccinelle).

JAKIE DANE SĄ PRZETWARZANE I JAK SĄ ZBIERANE?

Coccinelle zbiera tylko dane, które są istotne dla celu przetwarzania oraz ograniczone do tego, co jest niezbędne do celów, w których są przetwarzane.

Gromadzone dane obejmują Twoje dane kontaktowe (np. Imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail) oraz szczegóły zakupów.

Dane te są zbierane jako przekazane przez Ciebie, czyli Klienta, w celu realizacji Twoich żądań (np. znalezienia artykułu, który nie jest dostępny w sklepie) i/lub wykonania zobowiązań umownych i prawnych w związku ze sprzedażą towarów Coccinelle (np. wykonywanie napraw gwarancyjnych).

Może się zdarzyć, że podasz nam dane innej osoby (np. nazwisko właściciela torebki, jeśli prosisz nas o zrobienie czegoś w ramach gwarancji dla Twojego znajomego): w takim przypadku pamiętaj, że musisz przestrzegać wymagań odpowiednich przepisów dotyczących prywatności, a w szczególności poinformować Twojego znajomego, że te dane zostały nam przekazane oraz w jaki sposób będziemy je przetwarzać – oraz w razie potrzeby wystąpimy o jego zgodę.

Prosimy, aby nie przekazywać nam danych innych osób, chyba że jest to absolutnie konieczne, abyśmy odpowiedzieli na Twoje żądanie lub wykonali nasze zobowiązania prawne i umowne w związku z tym przekazaniem.

PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH:

CELE I PODSTAWA PRAWNA ODPOWIEDZI NA PROŚBY KLIENTÓW

Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na prośby klientów (np. wyszukanie pozycji niedostępnych w sklepie i poinformowanie klienta o wyniku) oraz w celu wykonania naszych zobowiązań umownych (np. działania naprawcze w ramach gwarancji); w tym celu należy podać przynajmniej jedne dane kontaktowe (np. adres e-mail i / lub numer telefonu).

Podstawą prawną tego przetwarzania jest konieczność wykonania umowy między nami a klientem i/ lub podjęcia działań poprzedzających zawarcie takiej umowy na żądanie klienta oraz wypełnienia związanych z tym zobowiązań prawnych.

Przetwarzanie danych w sposób opisany powyżej jest konieczne: w przeciwnym razie odpowiedź na żądania klienta nie byłaby możliwa.

NEWSLETTER SPRZEDAŻY I KOMUNIKATY PROMOCYJNE; BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTÓW; PROFILOWANIE

Na podstawie Twojej zgody (której możesz udzielić za pomocą formularza na końcu niniejszej Informacji), Twoje dane będą również przetwarzane w celu przesłania Ci następującej komunikacji, pocztą, e-mailem, SMS-em / MMS-em / komunikatorem (WhatsApp, WeChat, Facebook Messenger) i / lub telefonicznie od pracowników sklepów Coccinelle:

  • aktualności, promocje i inne komunikaty reklamowe dotyczące działalności Coccinelle i naszych produktów, w tym oferty specjalne, zaproszenia na wydarzenia i powiadomienia o wszelkich specjalnych godzinach otwarcia / zamknięcia sklepów, katalogi i zaproszenia na specjalne wydarzenia i promocje;
  • badania satysfakcji klientów i badania rynku mające na celu ulepszenie produktów i usług Coccinelle; wyniki będą anonimowe, chyba że poprosimy o Twoją zgodę i uzyskamy ją na końcu ankiety.

Na podstawie Twojej dalszej wyraźnej zgody, Twoje dane (w tym dane dotyczące Twoich zakupów) będą również przetwarzane – w sposób zautomatyzowany – w celu profilowania, tj. analizy Twoich wyborów jako konsumenta i wykorzystania wyników do personalizacji przekazów reklamowych i skuteczniejszej pomocy w dokonywaniu zakupów zarówno w Internecie, jak i w naszych sklepach Coccinelle, sugerując produkty i kontaktując się z Tobą, aby poinformować Cię, kiedy pojawią się nowe produkty, które mogą Cię zainteresować. Takie profilowanie nie wywołuje skutków prawnych dotyczących klienta ani w podobny sposób istotnie na niego nie wpływa.

Powyższe zgody są opcjonalne i nie są nam potrzebne do odpowiedzi na Twoje prośby; jeżeli wyrazisz zgodę, możesz ją cofnąć w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), postępując zgodnie z procedurą opisaną na dole każdej korespondencji od nas lub kontaktując się z nami pod adresem Via Lega dei Carrettieri 6, 43038 – Sala Baganza (Parma) lub pod adresem privacy.reserved@coccinelle.com

Zwróć uwagę, że aby otrzymywać spersonalizowane komunikaty, będziesz musiał wyrazić obie powyższe zgody (tj. zgoda na otrzymywanie informacji handlowych i zgoda na profilowanie).

Możesz również w dowolnym momencie sprzeciwić się otrzymywaniu od nas wiadomości i przetwarzaniu co najmniej jednej z przekazanych nam danych kontaktowych, postępując zgodnie z procedurą określoną na dole każdej wiadomości od nas lub kontaktując się z nami pod adresem Via Lega dei Carrettieri 6, 43038 – Sala Baganza (Parma) lub pod adresem privacy.reserved@coccinelle.com.

Należy pamiętać, że w każdej chwili można również zapisać się do „Rejestru rezygnacji” utworzonego na mocy dekretu prezydenckiego („DPR”) 178/2010 zmienionego ustawą 5/2018: rejestrując się w „Rejestrze rezygnacji”, klient automatycznie wycofa każdą zgodę, którą mógł udzielić na marketing telefoniczny przed taką rejestracją.

JAK PRZETWARZAMY TWOJE DANE

Na podstawie pełnych i właściwych instrukcji od Coccinelle Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie przez pracowników Coccinelle (pracowników i współpracowników) lub przez pracowników firm wyraźnie wyznaczonych jako podmioty przetwarzające dane: obejmuje to franczyzobiorców Coccinelle zarządzających sklepami franczyzowymi Coccinelle. Takie spółki są zarejestrowane we Włoszech lub w innym państwie członkowskim UE lub w państwie, które zapewnia odpowiedni poziom ochrony na podstawie decyzji Komisji o stwierdzeniu odpowiedniego stopnia ochrony, lub będą związane normą klauzuli ochrony danych przyjętą i zatwierdzoną przez Komisję Europejską jako zapewniającą odpowiednią ochronę przy przekazywaniu danych osobowych poza UE.

Stosowane są odpowiednie, szczególne środki bezpieczeństwa, aby zapobiec utracie danych i ich niezgodnemu z prawem lub niewłaściwemu wykorzystaniu, a także nieuprawnionemu dostępowi do nich.

UJAWNIENIE DANYCH

Gdy jest to konieczne do określonych celów, dla których są przetwarzane, dane mogą zostać przekazane zewnętrznym dostawcom usług pomocniczych (np. Agencjom reklamowym / PR do przygotowania i wysyłania komunikatów sprzedażowych i promocyjnych; spedytorom i kurierom w celu obsługi dostaw produktów do naprawy w ramach gwarancji). Te podmioty zewnętrzne będą przetwarzać dane jako niezależni administratorzy danych lub jako podmioty przetwarzające dane specjalnie wyznaczone na piśmie przez Coccinelle, w zależności od przypadku.

PRZEKAZYWANIE DANYCH DO JURYSDYKCJI POZA UE

Dane mogą być przekazywane za granicę tylko wtedy, gdy jest to konieczne w celu realizacji Twoich żądań i / lub wykonania umowy między Tobą a Coccinelle (np. Jeśli poprosisz nas o dostarczenie Twojego zakupu poza Włochy w przypadku sklepów, które oferują tę usługę, lub jeśli poprosisz o usługę w ramach gwarancji od franczyzobiorcy Coccinelle zarejestrowanego poza UE): w takim przypadku przekazanie danych (jeśli zostanie dokonany do państwa nieobjętego decyzją Komisji Europejskiej stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony, a tym samym nie zapewniającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych) ma miejsce na podstawie odstępstwa przewidzianego dla konieczności wykonania umowy między administratorem danych a osobą, której dane dotyczą.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE

Twoje dane będą przechowywane tylko tak długo, jak będzie to absolutnie niezbędne do celów, w których są przetwarzane. Konkretnie:

  • dane potrzebne do obsługi zakupów i związanych z nimi gwarancji będą przechowywane przez 36 miesięcy od indywidualnego zakupu;
  • dane przetwarzane w celu wysyłania komunikatów reklamowych (w tym spersonalizowanych) oraz do badań satysfakcji klientów i badań rynku, a także dane do wysyłki newslettera Coccinelle, będą przechowywane przez 36 miesięcy od zarejestrowania się w usłudze lub od ostatniego zakupu ; okres ten może zostać przedłużony o kolejne okresy 36-miesięczne, za każdym razem, pod warunkiem akceptacji, co zostanie potwierdzone pozytywną odpowiedzią na żądanie, które wyślemy na miesiąc przed upływem odpowiedniego 36-miesięcznego okresu.

Dane mogą być również przechowywane dłużej, jeśli jest to konieczne do wypełnienia obowiązków ustawowych lub regulacyjnych i / lub w celu ochrony praw w sądzie lub poza sądem, zawsze z zastrzeżeniem zwykłego przedawnienia.

TWOJE PRAWA

W każdej chwili możesz (o ile dotyczy): zażądać od administratora dostępu do danych osobowych i ich sprostowania lub usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; skorzystania z prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych – w tym przetwarzania jednego lub więcej danych kontaktowych, które podałeś – i / lub cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem ); skorzystać z prawa do przenoszenia danych; skorzystać z prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego lub do właściwego sądu. W każdej chwili możesz również zażądać kompletnej listy podmiotów / osób, którym przekazano Twoje dane.

Żądania należy kierować do administratora danych pod adresem: Via Lega dei Carrettieri 6, 43038 – Sala Baganza (Parma) i / lub privacy.reserved @ coccinelle.com.

Kontaktując się z nami pod tymi samymi adresami, możesz również zażądać wyjaśnienia sposobów przetwarzania Twoich danych.

ZMIANY NINIEJSZEJ INFORMACJI

Coccinelle powiadomi Cię e-mailem o każdej istotnej zmianie w niniejszej Informacji, wyjaśniając, co się zmieniło i dając Ci możliwość skorzystania z praw opisanych powyżej.

KLAUZULA INFORMACYJNA PROCES REKRUTACJI

Administrator danych: Administratorem danych osobowych jest R&D Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul Połczyńskiej 104, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy pod numerem KRS 0000277570, posiadająca numer NIP 5272540032.

Dane kontaktowe Administratora danych osobowych:

  • Kontakt email: prawo.rodo@rdservices.com.pl – we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
  • – Adres do korespondencji: 01-302 Warszawa, ul. Połczyńska 104

Dane przetwarzane są w następujących celach, w oparciu o następującą podstawę prawną:

  • Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 221 1 Kodeksu pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie”).
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przyszłych rekrutacji i/lub rekrutacji na inne stanowisko. W związku z rekrutacją nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które miałyby wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływały.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • upoważnieni pracownicy Administratora danych osobowych,
  • podmioty powiązane z Administratorem danych osobowych w kraju i za granicą,
  • podmioty świadczące na rzecz Administratora danych osobowych usługi z zakresu: outsourcingowe, informatyczne, marketingowe, komunikacyjne, analityczne, telefoniczne Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Okres przechowywania danych osobowych: Dane osobowe zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji pracowników będą przetwarzane przez czas prowadzenia procesu rekrutacji. Następnie dane zostaną zniszczone.

Przysługujące Pani/Panu prawa Przysługują Pani/Panu następujące prawa odnośnie podanych danych osobowych:

  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania danych
  • prawo żądania usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do przeniesienia danych
  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 221 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych i wyrażenie w/w zgód jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji ani ocenę kandydata. W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte.

ELISABETTA FRANCHI

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest G. Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000171735, posiadająca numer NIP 5213253880;

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W razie pytań proszę skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl

Skąd mamy Twoje dane?

Przekazałaś/łeś nam swoje dane wypełniając formularz w jednym z naszych sklepów, w celu przesyłania do Ciebie informacji handlowych za pośrednictwem maila lub wiadomości sms lub złożenia reklamacji. Mogliśmy również uzyskać Twoje dane w związku z wystawieniem dla Ciebie faktury za zakupione w naszym sklepie towary. Jeżeli nasz sklep jest monitorowany, więc twoje dane pozyskujemy również z zapisów monitoringu.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby utrzymywać z Tobą kontakt, móc przekazywać Ci informacje w formie newsletterów i/lub wiadomości sms, zrealizować zawarte z Tobą umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), obsłużyć reklamacje dotyczące oferowanych przez nas produktów (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów  podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO), umożliwić Ci dokonanie płatności za kupione towary, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, ulepszać naszą ofertę (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).

Jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży (zawierasz ją z nami w chwili dokonania zakupów w naszym sklepie), a także na podstawie przepisów prawa, np. gdy prawo wymaga od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych – ustawa Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).  Obejmuje on udoskonalanie naszej oferty, zapewnienie ich najlepszej jakości naszych towarów i usług oraz informowanie o nich naszych klientów, prowadzenie marketingu bezpośredniego, ochronę lub dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy również dane pozyskane z monitoringu wizyjnego naszego sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu, zapobiegania kradzieżom i innym niepożądanym zdarzeniom, które mogą szkodzić klientom i pracownikom sklepu oraz Administratorowi danych. Monitoring służy również ochronie przed próbami oszustwa oraz dochodzeniu roszczeń.  Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w sklepie i nie są przekazywane ani udostępniane innym osobom, jeżeli takie udostępnienie nie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO), o która cię pytamy i która wyrażasz poprzez wypełnienie formularza w sklepie. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją cofnąć wysyłając do nas mail na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl. W mailu wskaż proszę jakiej marki dotyczyła twoja zgoda i w którym sklepie jej udzieliłeś/łaś.

Nasi partnerzy, podmioty z nami powiązane, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub Twojej zgody.

Czy musisz nam podawać swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym tylko w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego lub rachunkowego, np. gdy wystawiamy dla ciebie fakturę za zakupione towary. Dobrowolnie podajesz nam swoje dane, gdy życzysz sobie abyśmy utrzymywali z tobą kontakt w celu przekazywania informacji o promocjach, nowościach, rabatach.

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz od nas żądać:

  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 rozporządzenia RODO), gdy są nieprawdziwe lub niekompletne,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 rozporządzenia RODO), gdy dane nie są przetwarzane zgodnie z prawem, cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane należy usunąć w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia RODO), gdy przetwarzania odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  • cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na wcześniejsze przetwarzanie,
  • wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony Twoją szczególną sytuacją lub gdy twoje dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim, jeżeli nie mamy ku temu podstawy prawnej.

W związku z przetwarzaniem Twoje dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane następującym podmiotom:

  • upoważnionym pracownikom Administratora,
  • podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, księgowe, IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT dla Administratora,
  • podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
  • organom publicznym na podstawie wymogów ustawowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Tobą umowy sprzedaży, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, maksymalnie 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Ponadto, przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane przetwarzane dla celów marketingowych przechowujemy do czasu ustania podstawy prawnej przetwarzania i celu przetwarzania lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, przechowujemy dane do czasu jej odwołania. Dane z monitoringu przechowujemy przez okres  14 dni.

KLAUZULA INFORMACYJNA PROCES REKRUTACJI

Administrator danych:
Administratorem danych osobowych jest G. Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000171735, posiadająca numer NIP 5213253880;

Dane kontaktowe Administratora danych osobowych:

  • Kontakt email: prawo.rodo@rdservices.com.pl – we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
  • Adres do korespondencji: 01-302 Warszawa, ul. Połczyńska 104

    Dane przetwarzane są w następujących celach, w oparciu o następującą podstawę prawną:
  • Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 221 1 Kodeksu pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie”). 
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przyszłych rekrutacji i/lub rekrutacji na inne stanowisko. W związku z rekrutacją nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które miałyby wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływały.

    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
  • upoważnieni pracownicy Administratora danych osobowych,
  • podmioty powiązane z Administratorem danych osobowych w kraju i za granicą,
  • podmioty świadczące na rzecz Administratora danych osobowych usługi z zakresu: outsourcingowe, informatyczne, marketingowe, komunikacyjne, analityczne, telefoniczne Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 

    Okres przechowywania danych osobowych:
    Dane osobowe zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji pracowników będą przetwarzane przez czas prowadzenia procesu rekrutacji. Następnie dane zostaną zniszczone.

Przysługujące Pani/Panu prawaPrzysługują Pani/Panu następujące prawa odnośnie podanych danych osobowych:

  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania danych
  • prawo żądania usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych 
  • prawo do przeniesienia danych 
  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 221 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych i wyrażenie w/w zgód jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji ani ocenę kandydata. W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte.

CANNELLA

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest G. Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 01-302, ul. Połczyńska 104, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000171735, posiadająca numer NIP 5213253880;

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W razie pytań proszę skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl

Skąd mamy Twoje dane?

Przekazałaś/łeś nam swoje dane wypełniając formularz w jednym z naszych sklepów, w celu przesyłania do Ciebie informacji handlowych za pośrednictwem maila lub wiadomości sms lub złożenia reklamacji. Mogliśmy również uzyskać Twoje dane w związku z wystawieniem dla Ciebie faktury za zakupione w naszym sklepie towary. Jeżeli nasz sklep jest monitorowany, więc twoje dane pozyskujemy również z zapisów monitoringu.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby utrzymywać z Tobą kontakt, móc przekazywać Ci informacje w formie newsletterów i/lub wiadomości sms, zrealizować zawarte z Tobą umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), obsłużyć reklamacje dotyczące oferowanych przez nas produktów (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów  podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO), umożliwić Ci dokonanie płatności za kupione towary, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, ulepszać naszą ofertę (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).

Jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży (zawierasz ją z nami w chwili dokonania zakupów w naszym sklepie), a także na podstawie przepisów prawa, np. gdy prawo wymaga od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych – ustawa Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).  Obejmuje on udoskonalanie naszej oferty, zapewnienie ich najlepszej jakości naszych towarów i usług oraz informowanie o nich naszych klientów, prowadzenie marketingu bezpośredniego, ochronę lub dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy również dane pozyskane z monitoringu wizyjnego naszego sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu, zapobiegania kradzieżom i innym niepożądanym zdarzeniom, które mogą szkodzić klientom i pracownikom sklepu oraz Administratorowi danych. Monitoring służy również ochronie przed próbami oszustwa oraz dochodzeniu roszczeń.  Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w sklepie i nie są przekazywane ani udostępniane innym osobom, jeżeli takie udostępnienie nie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO), o która cię pytamy i która wyrażasz poprzez wypełnienie formularza w sklepie. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją cofnąć wysyłając do nas mail na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl. W mailu wskaż proszę jakiej marki dotyczyła twoja zgoda i w którym sklepie jej udzieliłeś/łaś.

Nasi partnerzy, podmioty z nami powiązane, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub Twojej zgody.

Czy musisz nam podawać swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym tylko w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego lub rachunkowego, np. gdy wystawiamy dla ciebie fakturę za zakupione towary. Dobrowolnie podajesz nam swoje dane, gdy życzysz sobie abyśmy utrzymywali z tobą kontakt w celu przekazywania informacji o promocjach, nowościach, rabatach.

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz od nas żądać:

  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 rozporządzenia RODO), gdy są nieprawdziwe lub niekompletne,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 rozporządzenia RODO), gdy dane nie są przetwarzane zgodnie z prawem, cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane należy usunąć w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia RODO), gdy przetwarzania odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  • cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na wcześniejsze przetwarzanie,
  • wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony Twoją szczególną sytuacją lub gdy twoje dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim, jeżeli nie mamy ku temu podstawy prawnej.

W związku z przetwarzaniem Twoje dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane następującym podmiotom:

  • upoważnionym pracownikom Administratora,
  • podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, księgowe, IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT dla Administratora,
  • podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
  • organom publicznym na podstawie wymogów ustawowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Tobą umowy sprzedaży, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, maksymalnie 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Ponadto, przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane przetwarzane dla celów marketingowych przechowujemy do czasu ustania podstawy prawnej przetwarzania i celu przetwarzania lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, przechowujemy dane do czasu jej odwołania. Dane z monitoringu przechowujemy przez okres  14 dni.

MADE IN G

KLAUZULA INFORMACYJNA KLIENCI

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest R&D Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul Połczyńskiej 104, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy pod numerem KRS 0000277570, posiadająca numer NIP 5272540032

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W razie pytań proszę skontaktuj się z nami mailowo, pisząc na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl

Skąd mamy Twoje dane?

Przekazałaś/łeś nam swoje dane wypełniając formularz w jednym z naszych sklepów, w celu przesyłania do Ciebie informacji handlowych za pośrednictwem maila lub wiadomości sms lub złożenia reklamacji. Mogliśmy również uzyskać Twoje dane w związku z wystawieniem dla Ciebie faktury za zakupione w naszym sklepie towary. Jeżeli nasz sklep jest monitorowany, więc twoje dane pozyskujemy również z zapisów monitoringu.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby utrzymywać z Tobą kontakt, móc przekazywać Ci informacje w formie newsletterów i/lub wiadomości sms, zrealizować zawarte z Tobą umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), obsłużyć reklamacje dotyczące oferowanych przez nas produktów (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia RODO), wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów  podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO), umożliwić Ci dokonanie płatności za kupione towary, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, ulepszać naszą ofertę (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).

Jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży (zawierasz ją z nami w chwili dokonania zakupów w naszym sklepie), a także na podstawie przepisów prawa, np. gdy prawo wymaga od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych – ustawa Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO).  Obejmuje on udoskonalanie naszej oferty, zapewnienie ich najlepszej jakości naszych towarów i usług oraz informowanie o nich naszych klientów, prowadzenie marketingu bezpośredniego, ochronę lub dochodzenie roszczeń, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy również dane pozyskane z monitoringu wizyjnego naszego sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu, zapobiegania kradzieżom i innym niepożądanym zdarzeniom, które mogą szkodzić klientom i pracownikom sklepu oraz Administratorowi danych. Monitoring służy również ochronie przed próbami oszustwa oraz dochodzeniu roszczeń.  Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w sklepie i nie są przekazywane ani udostępniane innym osobom, jeżeli takie udostępnienie nie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO), o która cię pytamy i która wyrażasz poprzez wypełnienie formularza w sklepie. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją cofnąć wysyłając do nas mail na adres prawo.rodo@rdservices.com.pl. W mailu wskaż proszę jakiej marki dotyczyła twoja zgoda i w którym sklepie jej udzieliłeś/łaś.

Nasi partnerzy, podmioty z nami powiązane, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub Twojej zgody.

Czy musisz nam podawać swoje dane osobowe?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymogiem ustawowym tylko w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego lub rachunkowego, np. gdy wystawiamy dla ciebie fakturę za zakupione towary. Dobrowolnie podajesz nam swoje dane, gdy życzysz sobie abyśmy utrzymywali z tobą kontakt w celu przekazywania informacji o promocjach, nowościach, rabatach.

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz od nas żądać:

  • dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia RODO),
  • sprostowania danych (art. 16 rozporządzenia RODO), gdy są nieprawdziwe lub niekompletne,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 rozporządzenia RODO), gdy dane nie są przetwarzane zgodnie z prawem, cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane należy usunąć w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia RODO), gdy przetwarzania odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
  • cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na wcześniejsze przetwarzanie,
  • wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony Twoją szczególną sytuacją lub gdy twoje dane są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • wnieść skargę w związku z przetwarzaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim, jeżeli nie mamy ku temu podstawy prawnej.

W związku z przetwarzaniem Twoje dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane następującym podmiotom:

  • upoważnionym pracownikom Administratora,
  • podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, księgowe, IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT dla Administratora,
  • podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
  • organom publicznym na podstawie wymogów ustawowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Tobą umowy sprzedaży, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, maksymalnie 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy. Ponadto, przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane przetwarzane dla celów marketingowych przechowujemy do czasu ustania podstawy prawnej przetwarzania i celu przetwarzania lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, przechowujemy dane do czasu jej odwołania. Dane z monitoringu przechowujemy przez okres  14 dni.