THE FUTURE OF FASHION TRENDBOOK 2021

THE FUTURE OF FASHION TRENDBOOK 2021 został stworzony przez ekspertów sektora mody, którzy współpracują z Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, Akademią Biznesu i Prawa Mody oraz Instytutem Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska.

Publikacja została opracowana przez 18 ekspertów z sektora mody, wśród nich znaleźli się również pracownicy GPoland, Natalia Listowska, Showroom Manager i Olga Lemańska, Brand Manager.

W raporcie znajdziemy informacje dotyczące dziewięciu wiodących trendów z branży mody w 2021 r.

Dotyczą  one m.in.: rozwoju sustainability, esg, nowych modeli biznesowych i regulacji prawnych, wzrostu znaczenia omnichannel i e-commerce, rozwoju technologii oraz projektów typu „convenience”, zwiększenia świadomości konsumentów oraz uwrażliwienia na kwestie społeczne, zdrowotne i środowiskowe.

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją, dostępna jest pod poniższym linkiem:
ckp.lazarski.pl/aktualnosci/the-future-of-fashion-trendbook-2021-publikacja-ekspertow-akademii-biznesu-i-prawa-mody-uczelni-l