fbpx

WOOLRICH TROSZCZY SIĘ O TO, CO W NATURZE KOCHASZ NAJBARDZIEJ

Woolrich, od blisko 200 lat tworzy ubrania, które ułatwiają ludziom stawianie czoła niesprzyjającej pogodzie. Najnowsza kampania reklamowa marki jest ukłonem w kierunku nowej generacji miłośników outdooru. Pod hasłem „Outdoor Progressives” kryją się zarówno osoby kochające naturę jak i te żyjące na co dzień w miejskiej jungli.

Kampania reklamowa na sezon jesień – zima 2021, została stworzona we współpracy z agencją 72andSunny Amsterdam, portretuje ona autentyczne pary, które łączy uniwersalna idea „Ochraniaj rzeczy, które kochasz”. W filmie nakręconym w Nowym Jorku, podążamy za parą, która przemieszcza się z lasu do miasta, zmagając się przy tym z różnymi warunkami atmosferycznymi. Zmieniając otoczenie, zawsze dostrzegają potrzebę ochrony tego, co kochają np. ulubionych kwiatów, a ubrania Woolrich zapewniają im poczucie komfortu. Fotografce i reżyserce Cheryl Dunn udało się uchwycić autentyczne emocje, a estetyka tego filmu w doskonały sposób oddaje modę uliczną.

Aby zachować autentyczność projektu wzięły w nim udział dwie pary z Nowego Jorku. Pierwszą z nich tworzy artystka konceptualna Laila Gohar i szef kuchni Ignacio Mattos. Urodzona w Egipcie Laila zajmuje się jedzeniem oraz bada naturę ludzkich interakcji poprzez tworzenie wydarzeń, które koncentrują się na wspólnym spożywaniu posiłków. Jej partner Ignacio Mattos jest urodzonym w Urugwaju szefem kuchni, współzałożycielem Cafe Altro, restauracji Estela i Flora Bar w Nowym Jorku. Jego potrawy inspirowane są smakami i zapachami, które wiążą się z czasem jaki spędził na farmie u dziadka w Montevideo czy z włoską kuchnią jego babci. Wiodą oni wspólne życie w Nowym Jorku i dzielą pasję do jedzenia, które wyraża wspomnienia i emocje.

Drugą parę tworzy Cynthia Cervantes i jej mąż Travis Gumbs. Cynthia jest producentką działającą w branży mody i dyrektorem artystycznym, a Travis fotografem i konsultantem kreatywnym. Para mieszka w Nowym Jorku i jest mocno związana ze swoją społecznością oraz zaangażowana w jej rozwój. Prowadzą wspólne studio artystyczne, a także magazyn Maroon World, który ma na celu
promowanie społeczeństwa wielokulturowego i pokazywanie podobieństw istniejących między kulturami.

Zarówno wybrane miejsca, jak i elementy wizualne są szczególne dla każdego z nich: od okolicy, do której mają sentyment, poprzez rzeczy, które kochają, aż po chwile, które sprawiają im przyjemność. Zamiast zmuszać bohaterów naszej kampanii do odgrywania ról, Woolrich uchwycił ich prawdziwe charaktery. Aby uczcić ich historie i indywidualną ekspresję, marka połączyła tę dynamiczną energię z wszechstronnością, funkcjonalnością i trwałością kolekcji jesień-zima 2021.

Posty powiązane