fbpx

FRANCZYZA – OFERTY GPOLAND

Interesujesz się światem mody i chcesz założyć własny sklep z markową odzieżą? Nie musisz już samodzielnie budować strategii biznesowych od postaw i tracić swój cenny czas na poszukiwanie sprawdzonych dostawców czy analizę najskuteczniejszych metod dotarcia do klientów. Sprawdź ofertę franczyzy od GPoland, multibrandowej agencji modowej, działającej w Polsce już od 1993 r., wyspecjalizowanej w dystrybucji prestiżowych, międzynarodowych marek,  takich jak: Armani Exchange, Pinko, Patrizia Pepe, Elisabetta Franchi czy Trussardi.

Unikatowy model biznesowy GPoland

GPoland to firma z wieloletnią historią oraz własnym, autorskim modelem współpracy biznesowej, w którym nadrzędną rolę odgrywa dynamiczna i efektywna promocja ponad 80 międzynarodowych, modowych marek. Kadrę agencji tworzą wysokiej klasy specjaliści, ukierunkowani na maksymalizację zysków franczyzobiorców. Równie istotną wartością jest dla nich edukacja tych inwestorów, którzy weszli na rynek niedawno i potrzebują merytorycznego wsparcia w zakresie sprzedaży, kadr czy marketingu.

W unikatowej ofercie współpracy, franczyzie GPoland, partnerzy mogą liczyć na dopasowanie modelu biznesowego do indywidualnych potrzeb oraz rozbudowane wsparcie posprzedażowe. Jako klient  GPoland możesz też przed- lub w trakcie prowadzenia swojej działalności odwiedzić warszawski showroom firmy o łącznej powierzchni 8 tys. metrów kwadratowych – jest to miejsce, w którym poznasz najnowsze kolekcje marek premium, odkryjesz nowe inspiracje i uzyskasz kreatywne wsparcie najlepszych strategów marketingu.

Rodzaje współpracy z GPoland

Specjalnością agencji modowej GPoland jest franczyza, sprzedaż wholesale oraz rozwijanie sieci sprzedaży detalicznej. Oferta firm oraz marek, które ma ona w swoim portfolio, jest imponująca i obejmuje ponad 80 modowych gigantów. Odzież, obuwie i akcesoria typu premium oraz asortyment z segmentu denim oraz fast fashion możesz sprzedawać w oparicu o know-how GPoland w swoim sklepie:

  • monomarkowym (ukierunkowanym na jedną markę),
  • albo – multimarkowym (mającym w ofercie wiele różnych brandów).

W ramach  oferty franczyzy odzieży multimarkowej początkujący przedsiębiorca może skorzystać z autorskiej koncepcji GPoland, którym jest sklep Made in G. Jest to oferta, obejmująca zaawansowane wsparcie franczyzobiorców w zakresie: doboru lokalizacji, projektu wyposażenia sklepu, propozycji optymalnego asortymentu, a nawet sprawdzone narzędzia do zarządzania personelem czy systemem sprzedaży.

Franczyza sklepów mono- i multimarkowych

Wizja sklepów monomarkowych GPoland powstała z myślą o wymagających, wiernych marce klientach, dla których liczy się jakość odzieży oraz sposób jej prezentacji. W związku ze specyfiką tego typu sprzedaży, specjaliści z GPoland zapewniają franczyzobiorcom pomoc przy planowaniu strategii marketingowych, zakupu towaru i wsparcie visual merchandisingowe, dzięki któremu markowa odzież jest należycie wyeksponowana, zgodnie z założeniami projektanta.

W opcji franczyzy multimarkowej również uzyskasz kompleksową pomoc na każdym etapie rozwijania biznesu, a kontraktację możesz zaplanować w warszawskim showroomie agencji GPoland. Wspólnie z doświadczonym menagerem skompletujesz odpowiedni asortyment dla swojego sklepu – odzież, obuwie oraz dodatki, by móc w pełni odpowiedzieć na potrzeby nowych, wymagających klientów. Doradca pomoże Ci też opracować strategię działań marketingowych i PR-owych.

Współpraca biznesowa w modelu Made in G

Najbardziej innowacyjnymi i sprzyjającymi promocji znanych marek modowych projektami franczyzowymi GPoland są multimarkowe sklepy Made in G, takie jak: Made in G Premium, Made in G Denim, Made in G Accessories czy Made in G Fast Fashion. Sklepy tego typu funkcjonują przy ścisłej współpracy ze specjalistami GPoland, którzy wspólnie z franczyzobiorcą organizują od podstaw nowoczesne salony sprzedaży luksusowej odzieży.

Idea sklepów Made in G powstała z myślą o franczyzobiorcach, zainteresowanych określonym rodzajem asortymentu. Spośród 4 nietuzinkowych projektów franczyzowych możesz więc wybrać wariant dopasowany do Twojej koncepcji, pasji oraz zainteresowań. Franczyza Made in G to również profesjonalne wsparcie pracowników agencji GPoland.

Co wyróżnia franczyzę GPoland od ofert innych franczyzodawców?

Niewiele agencji modowych może pochwalić się blisko 30-letniem doświadczeniem we wprowadzaniu i dystrybucji prestiżowych marek odzieżowych na polski rynek. Jedną z takich nielicznych firm jest GPoland, która zyskała miano cenionego partnera biznesowego głównie dzięki nieszablonowemu podejściu do potrzeb i oczekiwań swoich klientów – inwestorów, franczyzobiorców oraz grup docelowych odbiorców, znawców modowych trendów.

Twórcy GPoland od początku istnienia agencji postawili na specjalizację, otwartość na jednostkowe potrzeby oraz trwałe, silne relacje biznesowe. To właśnie poczucie bezpieczeństwa, stabilna pozycja lidera polskiej franczyzy modowej i dostęp do zaawansowanego know-how w zakresie tworzenia i rozbudowywania kanałów promocji oraz sprzedaży sprawiły, że GPoland z powodzeniem poszerza grono zadowolonych franczyzobiorców.

Posty powiązane