fbpx

PATRIZIA PEPE

Patrizia Pepe – marka zrodziła się z miłości włoskiego małżeństwa do mody. W ciągu ponad 25 lat istnienia marki, Patrizia Pepe osiągnęła status brand’u, który noszą najbardziej znane IT-girls.

PATRIZIA PEPE – HISTORIA MARKI

Marka Patrizia Pepe opowiada historię miłości pary Włochów do mody i siebie nawzajem. Jej początki sięgają 1993 roku, kiedy to Patrizia Bambi wraz z mężem Claudio Orrea zdecydowali się na założenie własnej marki po wielu latach pracy w rodzimych firmach modowych. Obecnie Patrizia Bambi pełni funkcję dyrektor kreatywnej, a Claudio jest prezesem Patrizia Pepe.

KOBIETA PATRIZII PEPE

Charakter marki Patrizia Pepe jest jest na wstępie zdefiniowany przez jej nazwę. Pierwszy człon pochodzi od imienia jej założycielki, Patrizii Bambi, natomiast słowo „pepe” z języka włoskiego tłumaczy się jako pieprz. Wyraz ten świetnie oddaje styl Patrizia Pepe, który łączy uwodzicielski glam-rock oraz nutkę ironii i dystansu do siebie. Projektantkę od zawsze inspirowały kobiety, ich świat oraz mnogość talentów, a podkreślenie ich siły i pewności siebie stanowiło priorytet przy tworzeniu marki Patrizia Pepe.

PATRIZIA PEPE – ZNAK ROZPOZNAWCZY

Wypracowane kroje i wysokiej jakości tkaniny są znakiem rozpoznawczym Patrizia Pepe. Ubrania idealnie dopasowują się do damskiej sylwetki. Firma Patrizia Pepe od zawsze zwracała także uwagę na detale i przykuwające wzrok akcesoria. Odzież wierzchnia, sukienki i spódnice, a do tego skóra, dżins, i cekiny to charakterystyczna dla marki mieszanka styli, która nawiązuje do Glam Rockowych korzeni Patrizia Pepe i stanowi integralną część każdej ich kolekcji. Kobieca estetyka z pazurem – w niej właśnie tkwi istota marki Patrizia Pepe.

Zamiłowanie dyrektor kreatywnej do sztuki znajduje odzwierciedlenie w jej kolekcjach, jak i również w kampaniach marki. Patrizia Pepe często zaprasza uznanych artystów do współpracy przy ich tworzeniu, a szczególnym zaufaniem są darzeni artyści z ich rodzinnych stron. Kampania reklamowa Patrizia Pepe na sezon Wiosna Lato 2020 została zatytułowana „Schody Ruchome” i przedstawia miejską i intymną narrację zmysłowej i nowoczesnej kobiety Patrizii Pepe, w którą wciela się Marta Aguilar. Kultowe czarno-białe obrazy w połączeniu z kolorowymi stylizacjami zostały uwiecznione przez utalentowanego włoskiego fotografa, Dario Catellaniego, pod kreatywnym kierownictwem Giovanniego Bianco.

FRANCZYZA PATRIZIA PEPE – JAK ZAŁOŻYĆ SKLEP?

Sklepy Patrizia Pepe Polska znajdują się już m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie czy Gdyni. Jeśli jesteś zainteresowany otwarciem sklepu franczyzowego Patrizia Pepe – odezwij się do nas.

Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki Patrizia Pepe, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu Patrizia Pepe, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Patrizia Pepe na polskim rynku.

Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki Patrizia Pepe lub innej marki z naszego portfolio.

Posty powiązane