fbpx

PINKO

Pinko – niebanalne fasony, odważna stylistyka oraz kobiecy WOW EFFECT to filozofia włoskiej marki. Firma znana głównie ze swoich kultowych torebek, a na polskim rynku pojawiła się już ponad dekadę temu.

PINKO – HISTORIA MARKI

Włoska marka Pinko została założona w 1980 roku przez Pietro Negra oraz jego małżonkę Cristine Rubini. Pinko to marka stworzona z myślą o silnych i niezależnych kobietach świadomych swojego stylu.

Produkty Pinko wyróżnia wyjątkowy i eklektyczny styl, podkreślający oryginalność kobiet. Dzięki śmiałym wzorom i fasonom, szybko została doceniona na całym świecie, również w Polsce.

PINKO – Z KIM WSPÓŁPRACUJE FIRMA?

Pinko współpracuje z uznanymi twórcami i fotografami, aby poprzez kampanie budować silny i charakterystyczny wizerunek marki. W obiektywie Terry Richardson, Steven Klein and Xavi Gordo pojawiły się modelki światowej klasy. Naomi Campbell, Barbara Palvin, Alessandra Ambrosio, Mariah Carrey czy Eva Herzinghova to tylko niektóre nazwiska, które przyczyniły się do sukcesu marki Pinko. Jest to kolejny element wspierania globalnego rozwoju firmy.

Specjalne projekty i kolekcje kapsułowe opracowane ze światowymi stylistami i projektantami, stanowią doskonałą ilustrację dynamicznego podejścia Pinko z naciskiem na kreatywny talent.

PINKO – TORBY  NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI Z CHARAKTEREM

Torby Pinko są tworzone z myślą o odważnych kobietach, ceniących wysokiej jakości tkaniny oraz doskonałe krawiectwo. Dzięki użyciu wysokiej jakości skór naturalnych i precyzyjnym wykończeniu, marka Pinko jest pożądana przez miłośniczki klasy i dobrego stylu.

Ciekawe i niestandardowe kroje a także funkcjonalność torebek Pinko, przyciągają wzrok. Szeroka gama kolorystyczna od rzucających się w oczy do bardziej stonowanych odcieni, powoduje, że każda kobieta może znaleźć coś dla siebie w marce Pinko.

GLOBALNY SUKCES MARKI PINKO – TAKŻE W POLSCE

We Włoszech istnieje ponad 400 punktów sprzedaży. Poza granicami, Pinko jest właścicielem 194 sklepów na całym świecie. Obecnie Pinko Polska może pochwalić się 12 monomarkowymi sklepami na terenie Polski.

PINKO – FRANCZYZA. JAK ZAŁOŻYĆ SKLEP?

Sklepy Pinko znajdują się już m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie czy Gdyni. Jeśli jesteś zainteresowany otwarciem sklepu franczyzowego Pinko – odezwij się do nas.

Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki Pinko, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu Pinko, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Pinko na polskim rynku.

Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki Pinko lub innej marki z naszego portfolio.

Posty powiązane