REPLAY
Replay to marka, która dość dobrze znana jest polskim klientom. Klienci od pierwszego wejrzenia pokochali ich jeansy oraz casualową odzież, pozwalającą na podkreślenie swojego indywidualnego stylu. Oryginalne projekty, doskonałej jakości materiały oraz nowatorskie podejście do tworzenia odzieży sprawiło, że marka odniosła wielki światowy sukces i stała się ważnym graczem na rynku odzieży casualowej.
Replay, oprócz tego, że zachwyca nowoczesną odzieżą dziś, to również może pochwalić się wieloletnią historią oraz nawiązaniem do włoskiej tradycji. Nawet jej nazwa ma bardzo ciekawe pochodzenie i zakorzeniona jest w ważnych wydarzeniach ze świata sportu. Replay to powiew nietuzinkowości, ale również i nawiązanie do tradycji dobrego, włoskiego krawiectwa, które kochane jest na całym świecie.
Replay – firma z ciekawą historią
Marka Replay to jedna z najciekawszych marek odzieżowych, jeśli pod uwagę weźmiemy jej historię. Mimo, iż została założona dopiero w 1978 roku, to bardzo szybko stała się jedną z najbardziej szanowanych marek casualowych na całym świecie. Na samym początku jej założyciel Claudio Buziol nawiązywał do włoskiej tradycji krawiectwa, dodając do swoich projektów ciekawe, nowoczesne akcenty. Okazało się to kluczem do wielkiego sukcesu. Marka, aż do 2004 roku, kiedy zmarł jej założyciel była prowadzona dokładnie w taki sposób jak zaczęła się jej przygoda. Do dziś w ubraniach możemy odnaleźć ten niepowtarzalny charakter, a do tego odważne i nowoczesne akcenty na miarę XXI wieku.
Najciekawsze w tej całej historii jest pochodzenie nazwy Replay. Rok 1978 wiąże się z niezapomnianym mundialem w Argentynie. Oprócz widowiskowych akcji w pamięci starszych kibiców pozostało coś jeszcze – po raz pierwszy pokazano powtórki i po raz pierwszy posłużono się terminem replay. To zainspirowało Claudio Buziola do stworzenia nowej firmy właśnie o nazwie Replay. Claudio Buziol, syn włoskiego krawca od najmłodszych lat był zafascynowany piłką nożną oraz tworzeniem ubrań. Nazwa odzwierciedla to co kochał najbardziej, a sam fakt nie do końca jest znany we współczesnym świecie mody.
Replay – marka dla poszukujących czegoś więcej
Replay tworzy casualowe ubrania dla tych, którzy od swojego codziennego stroju oczekują znacznie więcej. Od początku istnienia marka Replay specjalizuje się w produkcji doskonałej jakości jeansów, które mogą stać się podstawą codziennej stylizacji, jak i wpasować się w kreację na bardziej oficjalne bądź wieczorne wyjście. Sekret powodzenia tej marki ukryty został w połączeniu sportowej wygodnej odzieży z oryginalnymi i eleganckimi detalami. To marka, która przede wszystkim kradnie serca młodszych odbiorców, ale również ma bardzo duży szacunek wśród starszego grona klientów. Warto również wspomnieć, że mimo długoletniego istnienia na rynku, marka Replay stale się rozwija i udoskonala swoje produkty. Firma korzysta z najnowocześniejszej technologii oraz najwyższej jakości materiałów, co przekłada się na długowieczność tych ubrań.
Replay – Polska kocha jeansy tej marki
Replay posiada swoje sklepy aż w 50 państwach na całym świecie. Analizując te dane możemy stwierdzić, że średnio raz na sześć dni otwierany jest sklep z modnymi jeansami. Polscy klienci od samego początku pojawienia się marki na rynku docenili jeansy najwyższej jakości. Marka nieprzerwanie uznawana jest za jednego z najlepszych dostawców jeansów na nasz rodzimy rynek. Ubrania, a przede wszystkim jeansy od Replay podbijają serca zarówno młodszych, jak i starszych klientów. To marka, o wszechstronnym charakterze, która prawdopodobnie nigdy się nie znudzi.
Replay – jak założyć sklep?
Jeśli jesteś zainteresowany otwarciem sklepu franczyzowego Replay – odezwij się do nas.
Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki Replay, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu Replay, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Replay na polskim rynku.
Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki Replay lub innej marki z naszego portfolio.