D.A.T.E.
D.A.T.E. to projekt, który zrodził się z pasji, kreatywności i miłości do nietuzinkowych kształtów. Marka D.A.T.E. znana jest z produkcji oryginalnych sneakersów, które idealnie wpasowują się w aktualnie panujące trendy. D.A.T.E. to firma z kilkunastoletnią tradycją, która od początku swojego istnienia na rynku zrobiła wiele zamieszania i dała znać o swojej obecności.
D.A.T.E. to ambitny projekt, który mimo wielu początkowych trudności pozwolił na wypuszczenie pierwszej całkowicie nowej kolekcji sneakersów, składających się zaledwie z kilku egzemplarzy. Marka D.A.T.E. przede wszystkim stawia sobie na celu tworzenie całkiem unikatowych, ambitnych i wykraczających poza wszelkie ramy kreatywności projektów. D.A.T.E. to jedna z najnowocześniejszych firm zajmujących się produkcją sneakersów, która zaskarbiła sobie zaufanie nie tylko klientów na całym świecie, ale również i krytyków z Mediolanu, Rzymu, czy Nowego Jorku.
D.A.T.E. – firma z ciekawym rodowodem i niepowtarzalną historią
Firma D.A.T.E. jest stosunkowo młoda, bo powstała dopiero w 2005 roku. Niezadowolona ze swojego życia zawodowego czwórka młodych ludzi spotkała się w Londynie i tam postanowiła rzucić się w wir ambitnego projektu stworzenia własnej gamy sneakersów. Nazwa D.A.T.E. nawiązuje do pierwszych liter imion założycieli tej marki i jest wyrazem tego, że każdy z nich jest niezwykle osobiście zaangażowany w tworzenie każdej nowej pary butów. Zespół złożony z fachowców w dziedzinie tworzenia obuwia, marketingu oraz połączenie tego z ich nieposkromioną kreatywnością dało dobre podwaliny pod stworzenie dziś całkiem nieźle prosperującej firmy.
Początki działalności D.A.T.E. nie były łatwe. Firma początkowo działała w prymitywnym garażu jednego z założycieli, a cała czwórka spotkała się tam po pracy etatowej, by tworzyć obuwie. Dopiero w 2006 roku pojawiła się szansa na działanie na szerszą skalę. Czwórka przyjaciół otrzymała zaproszenie do wystawienia się jako goście na stoisku w Pitti Immagine Uomo, prezentując swoją kolekcję na małej przestrzeni. Produkty firmy D.A.T.E. oczarowały publiczność i sprzedało się ponad 8000 par w ciągu zaledwie trzech dni. To był sukces, a sneakersy od D.A.T.E. stały się prawdziwym hitem sezonu.
D.A.T.E. – marka dla wymagających
Sneakersy marki D.A.T.E. tworzone są z pasją i dbałością o każdy najdrobniejszy szczegół. Filozofią firmy jest tworzenie ponadczasowych butów, które na zawsze pozostaną na czasie. Sneakersy są stworzone z materiałów przyjaznych dla środowiska oraz wyróżniają się niepowtarzalną estetyką i wykorzystaniem niebanalnych połączeń. Produkty marki D.A.T.E. na stałe związane są z miejscem, z którego pochodzą. Toskania, która uznawana jest za ich dom wyróżnia się przecież tradycją poświęconą skórze, wzornictwu i specjalnym tkaninom.
D.A.T.E. to unikatowy rodzaj obuwia, który wyznaczył nowy kierunek na rynku. Buty są niepowtarzalną okazją, aby wyróżnić się z tłumu. Sneakersy D.A.T.E. noszone są przez znawców, miłośników mody oraz osoby znajdujące się na czołowych stronach gazet. To potwierdzenie tego, iż produkt jest nietuzinkowy w każdym calu.
D.A.T.E. – Polska kocha nietuzinkowe sneakersy
Moda na wyjątkowe i oryginalne sneakersy zawitała do Polski już jakiś czas temu, a produkty marki D.A.T.E. znalazły rzesze swoich zwolenników. Założenie sneakershopu, w którym znalazłoby się miejsce na buty D.A.T.E. mogłoby stać się niezwykle ciekawym pomysłem na biznes.
Franczyza D.A.T.E. – jak założyć sklep ?
Franczyza D.A.T.E. jest możliwa dzięki współpracy z GPoland. To również idealny pomysł na dochodowy oraz ciekawy biznes. Jeśli jesteś zainteresowany otwarciem sklepu franczyzowego D.A.T.E. – odezwij się do nas.
Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki D.A.T.E., lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu D.A.T.E., otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności D.A.T.E. na polskim rynku.
Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki D.A.T.E. lub innej marki z naszego portfolio.