fbpx

S.OLIVER

s.Oliver to przykład uniwersalnej marki, w której kolekcjach każdy znajdzie coś dla siebie. Projektanci dokładają wszelkich starań, aby ich kolekcje składały się z doskonałej jakości ubrań, które idealnie odpowiadają na nasze codzienne potrzeby. To ponadczasowe ubrania, które prawdopodobnie nigdy nie wyjdą z mody, ani się nie znudzą. Ich różnorodność w połączeniu z dodatkami oraz obuwiem sprawia, że dzięki nim codzienne stylizacje nabiorą niepowtarzalnego charakteru.

s.Oliver dowodzi, że klasyczne rozwiązania nigdy nie umierają i zawsze są w stanie wpasować się w aktualnie panujące trendy. Dodatkowo, moda s.Oliver jest niezwykle praktyczna i uniwersalna. Marka doceniana jest na całym świecie zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, bez względu na ich wiek oraz to czym zajmują się na co dzień.

s.Oliver – firma z historią

s.Oliver to firma z wieloletnią tradycją oraz ciekawą historią. To niemiecka firma modowa z siedzibą w Rottendorf, która sprzedaje odzież, obuwie, akcesoria, biżuterię, perfumy i okulary na całym świecie. Firma została założona w 1969 roku przez Bernd Freier i początkowo mieściła się w niewielkim butiku w Würzburgu. Początkowo marka nosiła nazwę Sir Oliver i była inspirowana bohaterem jednego z charakterów z powieści Charlesa Dickensa, co miało odzwierciedlać londyńską modę gentlemanów. W latach 70tych s.Oliver wyprodukował autorską linię koszul, jednak zaistniał problem z zarejestrowaniem znaku towarowego o nazwie Sir Oliver, dlatego nazwa marki została zmieniona na tę, którą używamy do dzisiaj s.Oliver.

Marka s.Oliver w ciągu kilku dziesięcioleci przekształciła się w jedną z wiodących firm modowych w Niemczech i Europie. W dzisiejszych czasach firma posiada łącznie 173 sklepy detaliczne, a także prowadzi 400 sklepów we współpracy z firmami partnerskimi. Ubrania marki s.Oliver można znaleźć w ponad 30 krajach, m.in. w Polsce, Austrii , Szwajcarii , Słowenii , Belgii , Polsce , Bośni i Hercegowinie , Serbii , Chorwacji , Francji , Włoszech , Czechach i Indiach.

s.Oliver marka codzienna dla wymagających

Marka s.Oliver idealnie spełnia nasze codzienne wymagania, jednocześnie doskonale wpisując się w aktualnie panujące trendy. Marka oferuje nam ponadczasowe kroje, wygodną odzież oraz ciekawą kolorystykę. Wiele ubrań idealnie nadaje się do miasta, podczas codziennych wyjść, jak i również na wieczór, kiedy potrzebujemy nieco bardziej eleganckich rozwiązań.

Marka s.Oliver jest ceniona przede wszystkim przez kobiety – bez względu na ich kształty. Zarówno panie o nieco pełniejszych, jak i tych szczuplejszych kształtach znajdą coś dla siebie. Większość ubrań, takich jak kurtki, żakiety, czy bluzy została wyposażona w specjalne wstawki w talii, które idealnie podkreślają i uwydatniają piękno kobiecych kształtów.

s.Oliver – Polska nosi ubrania tej marki

Od jakiegoś czasu marka s.Oliver stała się niezwykle rozpoznawalna oraz doceniana przez konsumentów z naszego kraju. Marka cieszy się dużym zainteresowaniem i powstaje coraz więcej sklepów, gdzie można znaleźć ich najnowsze kolekcje. To przykład praktycznej odzieży, obok której trudno jest przejść obojętnie.

s.Oliver Warszawa – dobry pomysł na biznes

Butik s.Oliver w Warszawie może okazać się pomysłem na ciekawy biznes. Dzięki współpracy z GPoland możesz wejść do cudownego świata mody, zanurzyć się w nim i znaleźć idealny pomysł na siebie.

Franczyza s.Oliver – jak założyć sklep?

Franczyza s.Oliver  jest możliwa dzięki współpracy z GPoland. To również idealny pomysł na dochodowy oraz ciekawy biznes. Jeśli jesteś zainteresowany otwarciem pierwszego  sklepu franczyzowego s.Oliver – odezwij się do nas.

Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki s.Oliver, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu s.Oliver, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności s.Oliver na polskim rynku.

Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki s.Oliver lub innej marki z naszego portfolio.