fbpx

POLO BY RALPH LAUREN

W 1968 roku młody projektant rozpoczął swoją działalność w małym salonie w Empire State Building. W ciągu następnych 50 lat jego marka miała zdefiniować nie tylko męską garderobę Amerykanów, ale także postrzeganie mody męskiej. Wpływ stylu marki Ralph Lauren był widoczny prawie każdym zakątku świata.

NAJSŁYNNIEJSZA KOSZULKA POLO

Historia Ralph Lauren rozpoczęła się w 1968 roku w Nowym Jorku, mieście, do którego wyemigrowała rodzina projektanta. Młody wtedy Lauren pracował w Beau Brummel i to właśnie tam zaprojektował swoją pierwszą kolekcję krawatów pod nazwą Polo, do jej produkcji użył skrawków materiałów. Krawaty były znacznie większe i odważniejsze niż panujący styl tamtych czasów, były początkiem Ralpha Laurena, którego znamy dziś. Po tym sukcesie Ralph Lauren wydał kolekcję koszulek polo w 24 kolorach, które ugruntowały markę w codziennej kulturze. Łatwo rozpoznawalne, wygodne do noszenia i dostępne dla wielu osób. Ozdobione, teraz już legendarnym, graczem polo, miały zabawne, jasne kolory i były w rozsądnej cenie. Koszulka polo stała się jednym z charakterystycznych elementów marki.

RALPH LAUREN – PONADCZASOWA KLASYKA Z AMERYKI

Lata 70-te to czas szalonego rozwoju dla amerykańskiej marki. Ralph Lauren otworzył swój pierwszy sklep w popularnym domu mody na Manhattanie. W tym samym czasie wypuścił kolekcję garniturów dla kobiet, wzorowanych na męskich wzorach. Ponadczasowe wzory i kroje wykonane z wysokiej jakości materiałów – to cechy wywodzące się z etyki pracy Ralpha Laurena. Projektuje podstawowe elementy garderoby, które są łatwe do noszenia, ale nadal stylowe, bez niewolniczego podążania za trendami.

Jego styl to kombinacja własnej wizji Ameryki, od stylu country i kraciastych koszul do eleganckich i męskich wzorów wełnianych marynarek. Gdy przebywał na swoim rancho projektował dużo skórzanych kurtek, jeans’ów i białych t-shirtów. Gdy żył w mieście tworzył krawaty i garnitury uwydatniając “męskość” facetów zamieszkujących aglomeracje. Sam Ralph Lauren odpowiadając na pytania o sukcesie, podkreśla stałe czerpanie inspiracji otoczeniem i osobistymi doświadczeniami.

AMERYKAŃSKI STYL W NAJLEPSZYM WYDANIU

Linia Polo jest flagową linią marki, a pozostałe to: Ralph Lauren Black Label, Ralph Lauren Purple Label, Ralph Lauren Blue Label, Lauren Ralph Lauren, Club Monaco i Chaps. Polo Ralph Lauren to przede wszystkim akcesoria. Wysokiej jakości materiały i ekskluzywne detale powodują, że produkty marki są niepowtarzalne. W kolekcjach Polo Ralph Lauren znajdziemy torebki, plecaki oraz szeroką gamę obuwia począwszy od tenisówek a skończywszy na mokasynach. Nowoczesny design połączony z kultowym już stylem Ralpha Laurena, ożywia kolekcje marki i powoduje, że są one zawsze zgodne z aktualnymi trendami.

POLO BY RALPH LAUREN – CO ZROBIĆ BY TA LINIA POJAWIŁA SIĘ W TWOIM SKLEPIE?

Agencja GPoland dzięki swojemu unikatowemu modelowi biznesowemu, oferuje wiele rodzajów współpracy – franczyza, sprzedaż hurtowa, dystrybucję marek, aż po obsługę marketingową i PR–ową. Nasza szeroka oferta, pozwala na indywidualne dopasowanie do potrzeb każdego klienta.

Nieszablonowe działania połączone z wieloletnią wiedzą i edukacją specjalistów w branży, to recepta na sukces. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą franczyzową, założeniem własnego sklepu lub chcesz zadać nam pytanie, skontaktuj się z nami – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Polo by Ralph Lauren na polskim rynku.

Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki Polo by Ralph Lauren lub innej marki z naszego portfolio.