Chiara Ferragni

Chiara Ferragni, najsłynniejsza na świecie blogerka oraz dyrektor kreatywna marki, założyła ją w 2013 r.

W przeciągu kilku sezonów, zaczynając od niewielkiej kolekcji obuwia, udało się jej poszerzyć asortyment o odzież oraz akcesoria. Charakterystycznym motywem jest „flirtujące” oko.

Oferta marki składa się wyłącznie z produktów wykonywanych ręcznie, z naturalnych skór oraz starannie dobranych materiałów. Produkcja CFC opiera się na doświadczeniu największych fabryk we Włoszech, znanych z najlepszej jakości rzemiosła.

W 2016 r. marka dała się szerzej poznać otwierając sklepy pop-up w luksusowych domach mody na całym świecie: Le Bon Marche w Paryżu, LuisaViaRoma we Florencji, Breeze Center na Tajwanie, Selfridges w Londynie, Leve Shoe District w Dubaju i The Grove w Los Angeles.