LIU JO

Markę Liu Jo charakteryzuje szyk i wszechstronność, a ich ubrania nosi się w blisko 50 krajach na trzech kontynentach. Agencja GPoland reprezentuje Liu Jo na rynku polskim.

LIU JO – HISTORIA I ZNACZENIE NAZWY

Początki istnienia włoskiej marki Liu Jo sięgają 1995 roku, kiedy to Marco i Vannis Marchi, dwójka braci pochodzących z Capri, zaprezentowali światu kolekcje Liu Jo i Liu Jeans poprzez kanały multibrandowe na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Początkowo marka Liu Jo kojarzyła się z denimem, ale stopniowo ich oferta ewoluowała do pełnowymiarowych kolekcji, które obejmowały zarówno ubrania, akcesoria jak i buty, a bracia zaczęli tworzyć sklepy monobrandowe Liu Jo. Obecnie marka jest dostępna łącznie w 490 sklepach monobrandowych i blisko 5500 sklepach multibrandowych w 48 krajach na całym świecie. Geneza nazwy Liu Jo jest równie ciekawa co historia tej marki i model biznesowy obrany przez braci Marchi. Liu to jeden z pieszczotliwych sposobów zwracania się Marco do swojej ówczesnej dziewczyny, a z kolei ona zwykła nazywać go Jo.

STYL LIU JO

Liu Jo to prawdziwa deklaracja stylu. Marka Liu Jo jest przeznaczona dla dynamicznych kobiet, które są pewne siebie i wiedzą, czego chcą. Filozofia Liu Jo opiera się na podkreśleniu piękna każdej kobiety, jednocześnie uwydatniając jej naturalność. Ubrania Liu Jo mają na celu sprawić, by klientka poczuła się atrakcyjna oraz zmysłowa, ale przede wszystkim wyjątkowa poprzez szeroki wachlarz możliwości w kwestii indywidualnej interpretacji szaf Liu Jo. Niezwykle efektowny styl Liu Jo zawdzięcza wysokiej jakości materiałom i profesjonalnym krawieckim wykończeniom. Od 2018 roku, romantyczna i świeża tożsamość marki stanowi również temat przewodni kampanii reklamowych Liu Jo, które zatytułowano #Glamourizing. Szyk to w końcu synonim Liu Jo, a tak chwytliwa fraza to doskonały sposób, by oddać ewolucję marki i zaznaczyć nowy rozdział w historii Liu Jo.

LIU JO – MARKA NA KAŻDĄ OKAZJĘ

Na markę Liu Jo składa się kilka linii, wśród których znajdziemy ubrania na każdą okazję oraz porę dnia. Black Label oferuje ubrania idealne do biura, takie jak damskie garnitury czy eleganckie sukienki o fasonie w kształcie litery A, które idealnie sprawdzą się również na wieczornym spotkaniu po pracy. Kolejną linią Liu Jo jest Gold Label. Dzięki niej zaspokoimy wszystkie nasze potrzeby imprezowe: sukienki koktajlowe i błyszczące suknie wieczorowe, a do tego torebki i zjawiskowe szpilki. White Label marki Liu Jo to natomiast ubrania na co dzień, z których z łatwością stworzymy swobodny, weekendowy look. Paski i basicowe kolory, koszulki i zwiewne sukienki, sneakersy i baleriny – taka właśnie jest linia White Label. Marka Liu Jo to również ubrania z serii Sport, Beachwear czy Blue Denim. W Liu Jo każdy znajdzie coś dla siebie.

FRANCZYZA LIU JO – JAK OTWORZYĆ SKLEP?

Sklepy Liu Jo znajdują się już w wielu miastach Polski. Jeśli jesteś zainteresowany otwarciem sklepu franczyzowego Liu Jo – odezwij się do nas.

Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki Liu Jo, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu Liu Jo, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Liu Jo na polskim rynku.

Posiadamy także showroom prasowy i oferujemy pełen zakres usług public relations i marketingowych, m.in. kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki Liu Jo lub innej marki z naszego portfolio.