fbpx

GAS

Marka GAS to nowoczesność, dzięki której możliwe jest pokonywanie wszelkich granic. Ubrania kierowane są do miłośników niecodziennych rozwiązań oraz osób, które od swoich stylizacji oczekują znacznie więcej. Tutaj ponadczasowe stylizacje idą w parze z odrobiną ekstrawagancji i niecodziennymi formami.

GAS to marka, która kierowana jest przede wszystkim do młodych osób, które poszukują swojego indywidualnego stylu. Nie oznacza to jednak, że starsi nie znajdą tam czegoś dla siebie. GAS powstał z miłości do denimu i oryginalnych rozwiązań, które potrafią wyróżnić się z tłumu. W Polsce marka uznawana jest za jedną z najbardziej luksusowych i oryginalnych, jeśli chodzi o ubrania z denimu. To wyjątkowe projekty, które idealnie trafiają w aktualnie panujące trendy, ale jednocześnie dostarczają wiele radości przez długie lata.

GAS – firma z włoskim pazurem od pokoleń

GAS to włoska marka, która została założona 1973 roku przez błyskotliwego projektanta Claudio Grotto. Marka do dziś prowadzona jest przez rodzinę Grotto i szturmem zyskuje rzesze fanów na całym świecie. Sukces marki zawdzięczany jest wszechstronności oraz temu, że ubrania dedykowane są do szerokiemu gronu odbiorców. Od samego początku istnienia marka GAS kierowana jest do osób, które od swoich jeansów wymagają znacznie więcej. Projektanci od lat dokładają wszelkich starań, aby noszenie ubrań z logo firmy było powodem do dumy.

GAS to firma, która obecna jest na całym świecie. Firma rozwija się bardzo dynamicznie i odważnie zaznacza swoją obecność w wielkomiejskim świecie mody. Obecnie GAS prowadzi sprzedaż w ponad 56 krajach i ma ponad 3000 sklepów.

GAS – denim jest wpisany w DNA marki

Od początku powstania firmy, kolekcję GAS tworzą ubrania wykonane z najwyższej jakości denimu. Jeansy wpisane są w DNA firmy, przez co uchodzą za jedne z najbardziej cenionych na świecie. Produkty marki GAS kierowane są przede wszystkim do młodzieży, która poszukuje niezwykłych ubrań do noszenia na co dzień. Marka dała się poznać jako prosta i oryginalna, a zarazem bardzo wszechstronna.

Oprócz uznania klientów na całym świecie ubrania tej firmy cenione są również przez ważne osobistości ze świata filmu, mody i rozrywki. Jedną z osób, która kojarzona jest z marką jest Barbara Palvin. Ta węgierska modelka stała się propagatorką bezkompromisowych ubrań w stylu denim. Jej zdjęcie w obcisłych jeansach w kolorze niebieskim stało się symbolem, dzięki któremu firma rozpoznawalna jest na całym świecie.

GAS – spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających miłośników dobrego stylu

Ubrania marki GAS tworzone są tak, aby spełniać wszelkie oczekiwania wszystkich klientów. Projektanci tworzą propozycje, które wykraczają poza wszelkie ramy, a do tego idealnie odpowiadają na potrzeby wszystkich młodych ludzi. Ubrania marki GAS to sposób na podkreślenie swojego indywidualnego stylu oraz zaznaczenie własnego ja. Mimo swojego nowoczesnego charakteru, marka nie zrywa ze swoim włoskim pochodzeniem. Ekstrawagancja oraz elegancja są wpisane w jej DNA.

GAS to nie tylko znany producent jeansów oraz innych wyrobów z denimu. To również wyjątkowej jakości kurtki, buty oraz ubrania wykonane z najwyższej jakości tkanin. GAS pozwala również na dopełnienie każdej stylizacji poprzez wyjątkowej jakości, oryginalne dodatki. Współczesne propozycje to coś więcej niż zwykłe ubrania, buty i akcesoria to propozycje, które pozostają w pamięci przez bardzo długie lata. Postaw na ponadczasowe i bezkompromisowe rozwiązania.

Franczyza GAS – jak złożyć sklep?

Marka GAS  obecnie prowadzi sprzedaż w ponad 56 krajach i ma ponad 3000 sklepów. Dodatkowo, jest oficjalnym partnerem Repsol Honda Moto GP i cały czas budzi zachwyt znawców mody i nie tylko z całego świata. Jeśli jesteś zainteresowany otworzeniem sklepu GAS w Polsce, odezwij się do nas.

Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki GAS, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu GAS, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności GAS na polskim rynku.

Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki GAS lub innej marki z naszego portfolio.