CHIARA FERRAGNI
Chiara Ferragni jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych influencerek modowych, z ponad 17 milionami obserwujących na Instagramie. Włoska influencerka rozpoczęła swoją karierę w branży modowej od utworzenia bloga „The Blonde Salad”. Okazał się on ogromnym sukcesem i przerodził się w pracę na pełen etat. W 2016 roku Chiara Ferragni została uznana przez magazyn Forbes za najbardziej wpływową osobę ze świata mody.
CHIARA FERRAGNI – SUKCES MARKI PISANY NA BLOGU
Historia Chiary Ferragni rozpoczęła się w Mediolanie, mieście, w którym influencerka urodziła się i mieszka do dziś, tam też znajduje się główna siedziba jej firmy. W 2009 roku zaczęła pisać o modzie na swoim blogu “The Blonde Salad” (tłum. “Sałatka według Blondynki”). „Chodziło o to, żeby coś wymieszać jak sałatkę i bawić się stereotypem głupiej blondynki.”
Chiara Ferragni świetnie umie łączyć ze sobą modę uliczną ze stylową elegancją, dzięki czemu liczba odwiedzających na blogu szybko rosła. Panterka, brokat i ozdoby z ćwiekami nawiązują do osobistego stylu Ferragni, który wiąże się z jej podejściem z „przymrużeniem oka” do aktualnych trendów. Blog od zawsze odzwierciedlał jej nastawienie do mody i bardzo szybko zyskał na popularności. Chiara Ferragni przerwała studia tuż przed ich ukończeniem, aby w pełni oddać się pracy nad blogiem i swojej karierze. Branża mody krytycznie oceniała początki blogerki. Sama autorka bloga tłumaczy, że to właśnie ten okres był dla niej kluczowy i nauczył jej determinacji w dążeniu do celu.
CHIARA FERRAGNI COLLECTION TO W 100% WŁOSKA MARKA INSPIROWANA ŚWIATEM
Chiara Ferragni Collection to marka, która powstała w 2013 i jest firmowana nazwiskiem blogerki. Od zawsze stawiała ona siebie w centrum włoskiej marki, stając się jej dyrektorem kreatywnym. Jej pierwsza kolekcja składała się z butów, które cieszyły się tak dużą popularnością, że w konsekwencji zdecydowano się na poszerzenie oferty tej włoskiej marki także o stylową odzież i modne dodatki. Najbardziej popularne modele to te z logo marki, w kształcie mrugającego oka. Wszystkie torby i buty są wykonane z najlepszych materiałów oraz skór naturalnych.
Blogerka swoje inspiracje czerpie z wielu podróży dookoła świata i Los Angeles, który jest jej drugim domem. Chiara Ferragni kieruje swoją markę do osób, które nie boją się wyróżniać w tłumie i pomimo swojego wieku chcą pozostać młode. Obecnie marka ma swoje sklepy w m.in. Mediolanie, Szanghaju, czy Paryżu.
FRANCZYZA CHIARA FERRAGNI – JAK ZAŁOŻYĆ SKLEP?
Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki Chiara Ferragni, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu Chiara Ferragni, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Chiara Ferragni na polskim rynku.
Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych, m.in. działania public relations, kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki Chiara Ferragni lub innej marki z naszego portfolio.