GRUPA PLISSÈ ZJEDNOCZONA PRZECIWKO COVID-19

Betrice .b rozpoczyna produkcję maseczek ochronnych i fartuchów medycznych na rzecz szpitali.

W tym szczególnym momencie jakim jest pandemia koronawirusa, grupa Plissé z Padwy, właściciel włoskich marek, takich jak Beatrice .b, Sfizio i Smarteez, zdecydowała się na zmianę swojego modelu produkcyjnego i wykorzystanie własnych zasobów do produkcji maseczek ochronnych i fartuchów medycznych dla szpitali.

„Stoimy przed jednym z największych wyzwań, z jakim nigdy nie mieliśmy do czynienia, ale nasza natura sprawia, że nigdy się nie poddajemy”, mówi Morena Bragagnolo wraz z Paolo Mason, będących zarówno CEO jak i założycielami Plissé Group. „Chcemy wspierać nasz kraj, pod hasłem „Made in Italy” kryje się nie tylko jakość naszych produktów, ale także miłość i szacunek dla ludzi”.

Kierując się tymi zasadami po odpowiedniej dezynfekcji siedziby naszej spółki, a także zmianie harmonogramu pracy mającej na celu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa wszystkim pracownikom i partnerom, Plissé zdecydował się na rozpoczęcie tej „nowej” działalności.

„Chcemy, aby wszystko było uregulowane”, mówi Paolo Mason, „kupiliśmy surowce do produkcji masek, które są zgodne z wytycznymi ekspertów, natomiast nasz lokalny dostawca tkanin podarował nam materiał do produkcji fartuchów medycznych. Wszystkie te produkty wysterylizujemy za własne środki finansowe, chcemy aby były gotowe do użycia jak najszybciej”.

Plissé przewiduje, że będzie w stanie przekazać w tym tygodniu około 15 000 masek i 1 000 fartuchów medycznych do lokalnego urzędu ds. zdrowia. Ze względu na  wiele zapytań dotyczących materiałów ochronnych, grupa zdecydowała się na ich sprzedaż po cenie kosztów produkcji. „Wszyscy jesteśmy zjednoczeni przeciwko temu nowemu zagrożeniu i jako odpowiedzialność społeczną traktujemy zmierzenie się z tym problemem”, mówi Morena, „nawet jeśli obecnie dzieli nas fizyczny dystans to jesteśmy bardziej zjednoczeni niż kiedykolwiek”.