BEATRICE .b
Ludzie, innowacja i jakość „Made in Italy” to fundamentalne wartości marki Beatrice .b. Jej kolekcje są świeże, praktyczne i niezwykle kobiece, a nowoczesny design jest na stałe wpisany w DNA tej włoskiej marki.
BEATRICE .b – HISTORIA
Beatrice .b to marka należąca do włoskiej grupy Plissè Spa. Powstała w 2002 roku i była kolejną marką w portfolio firmy, której założycielami są Morena Bragagnolo i Paolo Mason. Pani Bragagnolo pełni funkcję dyrektor artystycznej, a jej mąż – Paolo – dyrektora generalnego. Obecnie główną projektantką marki jest ich córka Beatrice, to właśnie od jej imienia wywodzi się nazwa brand’u.
JAKA JEST KOBIETA BEATRICE .b?
Odważna, wyrafinowana, nowoczesna – taka jest kobieta Beatrice .b. Marka oferuje ubrania skierowane do współczesnej kobiety, a badania prowadzone przez grupę Plissè umożliwiają dogłębną analizę ich dzisiejszych potrzeb, przez co oferta ubraniowa Beatrice .b jest zawsze świeża i aktualna. Produkty Beatrice .b łączą w sobie włoską kreatywność i pragmatyzm, po to aby klientki na całym świecie mogły czuć się swobodnie i wyjątkowo. Marka Beatrice .b słynie także z świetnej symbiozy mody i sztuki, której wynikiem jest oryginalny design, a co za tym idzie – stylowe ubrania pret-à-porter.
BEATRICE .b – MADE IN ITALY
W ciągu trzydziestu lat swojego istnienia, dom mody Plissè zasłynął z krawieckiego kunsztu, wysokiej jakości materiałów i dbałości o szczegóły, a marka Beatrice .b jest tego niepodważalnym dowodem. Plissè oznacza po włosku „plisę”, jeden ze sposobów układania tkanin, który jest wykonywany ręcznie z największą precyzją. Już sama nazwa wskazuje na jakość, jakiej możemy oczekiwać od Beatrice .b, a plisowanych spódnic czy sukienek w kolekcjach marki nigdy nie brakuje. Wszystko to sprowadza się do głównej wartości Beatrice .b i pozostałych marek z grupy, jaką jest pasja do jakości „Made in Italy”. Plissè stawia na krajową produkcję i lokalne pozyskiwanie tkanin, a celebracja włoskiej mody i rodzimego krawiectwa jest wpisane w ich DNA.
BEATRICE .b – INNOWACYJNOŚĆ
Grupa Plissé, której częścią jest Beatrice .b, jest firmą ukierunkowaną na międzynarodowy rozwój z jednoczesnym uwzględnieniem idei „Made in Italy”. Struktura korporacyjna oraz zinternalizowana produkcja, której 99% odbywa się w regionie Veneto, umożliwiają Plissé stałą kontrolę standardów na każdym etapie wytwarzania i dostarczanie wysokiej jakości produktów Beatrice .b. Procesy produkcyjne są w całości zarządzane przez wewnętrzną centralę i wykorzystują najbardziej zaawansowane rozwiązania technologicznie. Dodatkowo, zatrudnieni specjaliści prowadzą badania stylistyczne nad trendami oraz konkretnymi modelami dotyczącymi krojów, objętości i tkanin. To właśnie pozwala im zrozumieć i zaspokoić oczekiwania klientek Beatrice .b. Właściciele marki wsłuchują się w ich potrzeby i na nie odpowiadają, zamiast narzucać klientom wszechobecnie panujące trendy.
BEATRICE .b – FRANCZYZA. JAK ZAŁOŻYĆ SKLEP?
Beatrice .b posiada cztery sklepy we Włoszech, w tym nowo otwarty flagowy butik w Mediolanie, oraz pięć franczyz w Rosji. Na innych rynkach, w tym polskim, Beatrice .b zaś wykorzystuje kanały multibrandowe. Jeśli zatem jesteś zainteresowany otwarciem franczyzowego butiku Beatrice .b Polska lub zakupem marki do swojego multibrandowego sklepu – zwróć się do nas.
Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki Beatrice .b, lecz nasza oferta jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu Beatrice .b, otrzymasz pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia wypracowaliśmy w GPoland sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Beatrice .b na polskim rynku.
Posiadamy także showroom PR i oferujemy pełen zakres usług marketingowych i działań public relations, m.in. kampanie, organizacja dni prasowych czy influencer marketing. Nasza oferta obejmuje również wsparcie w prowadzeniu i założeniu sklepów multibrandowych. Zapraszamy do kontaktu, jeśli chciałbyś poszerzyć ofertę w swoim multibrandzie o produkty marki Beatrice .b lub innej marki z naszego portfolio.